Ratsastuskoulullani olisi parin viikon päästä kisat ja ratsunani olisi reipas suokki. Taukoa kisoista kohta vuosi, joten jännittää myös sekin. Toiseksi jännitän sitä että pärjäänkö radalla, sillä hevonen vaatii koko ajan hiljentämistä, kompastelee joskus ja minun on vaikea vaihtaa laukkoja. Meno näyttää hätäiseltä, sillä itse olen työntämässä hevosta esteelle, kun minun pistäisi istua tiukasti satulassa, sillä se hiljentää hevosta. Joskus unohdan tunnilla radan kun keskityn vain vauhtiin:( Uskaltaisinko mennä kisoihin ? Luokka joko 30-40 tai 50-60.
Esteradalleko ?
apuatarvitsevaaa
2
<50
Vastaukset
- epäammattilainen
Oma päätöksesi. Kukaan ei voi sanoa kannattaako mennä vai ei. ;);)
Jos kisoista on ollut taukoa, kannattaa mielummin mennä 30-40 cm.luokkaan eikä sitä korkeampaan. :) - Tallityttö
Ihan miltä susta ittestäs tuntuu jos oot epävarma odota seuraaviin kisoihin, mutta kyllä mä uskon että kaikki menee hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813