Miksi te nuoret ette petaa vuoteitanne, kun nousetta nukkumasta? Eikö tästä saisi vanhemmilta viikkorahaa, kun siivoatta huoneenne? Minä ainakin maksaisin tästä viikkorahaa lapselle.
Vuoteitten petaus
6
86
Vastaukset
- uni-kko
Jim Gaffigania lainatakseni: "en petaa sänkyäni samasta syystä kuin en kengät riisuttuani solmi niiden nauhoja."
- 6-luokkalainen
No itse petaamiseen en näe tarvetta ja kyllä huoneeni siivoaan mutta rahaa en siitä saa.
- siistiihminen
No petaan joka päivä sänkyni . Vaikka eihän siinä mitää järkeä ole, kun ei meillä kuitenkaan kukaan päivän aikana käy. Mut en pysty olla sotkuisessa huoneessa.
- nuoriaikuinen
Itse petasin vuoteen kun asuin äidin kanssa, mutta muutimme 2 vuotta sitten erillimme ja nykyisin petaan petini ainoastaan juhla tilaisuuksien tullen, koska kahvi vieraita käy sillon tällöin eikä ole miestäkään huushollissa joten en koe tarvetta pedata petiä jollen pidä esim synttäri juhlia tms :)
- seonihanaa
Koska tykkään tunkea lakanan anukseen. Olisi ärsyttävää laittaaa lakana takaisin paikoilleen kun kuitenkin tulen käyttämään sitä myöhemmin
- hommm
vittuako yleistät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279