hei onko noloa jos 14-v ei ole kännykkää? Mun pitää aina kun mä haluun lähettää whatsap viestin niin äitin puhelimella ja joudun poistaa ne kaikki viestit mitä mä oon lähettänyt whatsappissa. niin ja kysykää jotain multa jos haluutte tietää jotain.
onko noloa
leidi14
4
<50
Vastaukset
- K.C
No en nyt sanoisi noloa, mutta epäkäytännöllistä tietenkin, varsinkin JOS koulusi on kaukana kotoa. Ihan turvallisuussyistä olettaisin että teini-ikäisellä olisi hyvä olla kännykkä käytössään. Mielipiteitä on monia tosin.
- leidi14
n.5 km kouluun
- elikkäs
Miksei sinulla ole omaa? Kuinka pidät yhteyttä kavereihisi?
- leidi14
äitin puhelimella. koska äiti ostaa vasta sit ku oon täyttänyt 15-v niin rippi lahjaksi mulle kännyn. ja sit mä ehkä saan aikaisemmin kännykän kun mä aloin tukariksi koulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101