Olen aina pitänyt Ahtisaarta rauhan miehenä, mutta Staputlerin törttöilyt Ukrainassa ovat saaneet Ahtisaarenkin siirtymään suoraan toimintaa sotahulluja venäläisiä vastaan. Suuntaus on oikein hyvä.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015042919599867_ul.shtml
"Ahtisaari tappaa tänään Putinin"
3
<50
Vastaukset
- Emakonläjä
NATO-hallitus luhistui Suomessa, liukas-Mara konttaa jo Putinin edessä. Emakkopoika on täysin pihalla kuten tavallista. Kuinkas ruiskiminen sujuu vai onko pikkupojat turvassa kylmällä kelillä?
Taistelutahto lamaantunut?
Taitaa Staputlerin Venäjällä olla jo ongelmallinen tilanne, koska Pietarin trollitehtaan kirjoittajien taistelutahto on täysin lamaantunut. Pojat pystyivät enää saamaan aikaa vain viisi näin onnetonta vieritysviestiä. Karjala on kohta meidän, joten pitää oikein ottaa ryyppy asian kunniaksi
haaaaaaaa 29.4.2015 16:48
haaa haaa haaaa haaaa haaaa
- Marafani
Pidän myös Mahtisaaren tyylistä hoitaa asiat kuntoon. Aivan ykkösnimi ollut rauhanneuvoteluissa. Putin on selkeä uhka Suomelle. Mara tylyttää, jos kenkä puristaa. .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294