Miten vois satuttaa ittesä niin pahast et joutus esim sairaalaa? En vaa jaksas näyttää naamani enää missään.
Hetkeks pois kaikesta
11
60
Vastaukset
Hei! Ei sinun kannata satuttaa itseäsi. Olisiko mieluummin ketään kenelle voisit puhua tuntemuksistasi? Jokaisella on oma persoonallinen ulkonäkönsä ja jokainen on kaunis tavallaan - älä siis missään nimessä häpeä naamaasi. :) -NettiSaappaasta Marja & Mirka
- proteiinirahkaooo
Älä satuta itseäsi,se on kaikkein huonoin ratkaisu mihinkään.
- hetkilyö
Heh se rentouttaa ja rauhoittaa eli auttaa ja se on mun ratkaisu ehkä ei sun mutta mun on
- hetkilyö
Mä vedin puoli purkkia lääkeitä ja kyl taju lähti nyt mä oon vähä onnelisempi ku en muista mitään 10-12 tunnista ja otan pia uudelleen ku sossut ei oo enää peräs ....
- Crushedd
Kävikö yhtään mielessä että tietenkin lääkkeistä riippuen puoli purkkia lääkkeitä voi jo helposti tappaa?
- hetkilyö
Ei käyny ja ei mua ois haitannu enemmän mua ny harmittaa ku en kuollu
- Anm04
Mulle sä voit puhuu just toi on mun erkois-alaa siis se et mä ymmärrän sua oon itekki kokenu ihan saman et jos haluut ni voidaa jutella jossai
- dbs
Narkkaaminen olisi hyvä ratkaisu ongelmaasi. Siirry kadulle ja kysy vastaantulijoilta, löytyisikö keneltäkään subua.
- hetkilyö
Tätä mäki voisin kokeilla:)
- AladeenMatafaka
Mä oon jo sortunu tohon älä satuts itseäs. Viiltelin koulussa itteäni saksilla ja kotona veitsellä puututtiinhan siihen. Olu kädessä jo paljon syviä viiltoja, saairaalaan mentiin ja helvettiä oli. Älä sorru samaan
- Alottaja
Oon viillelly, mut lopetin sen jo aika alkumetreille. Se teki entist ahdistuneemma olon ku piti naaman ja paskan lisäks piilotella niit arpii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748