TOZ M 34

mehtämiekkonen

kävin katselemassa www.ylojarvenasetarvike.com sivulta haulikoita ja haluaisin tietää mielipiteenne toz m34 päälekkäis piippuisesta kal 12/70 ja suhl rinnakkais piippuisesta haulikosta kal 12/70 näillä haulikoilla oli hintaa muistaakseni 190-220 euroa (käytettyinä)olen miettinyt rinnakkaispiippuista haulikkoa ihan pelkästään jänis ja kettu metsälle...

12

4065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toz

HYVÄ PYSSY. KÄYTÄN ITSE RIISTAPOLKUKISOISSA. MULLA ON 3/4 JA TÄYSSUPPEA. AIKA TIUKAT SUPISTUKSET. VOI TEHDÄ KAATOJA PITKÄLTÄKIN. HYVÄ HINTA/LAATUSUHDE.

• Tula

Itse ostin Toz 34:n Asetalosta Virroilta vuosi sitten. Ase on erinomainen metsästysase. Sillä putosi ja kuoli (nimenomaan kuoli! Loistavat Tulan teräksestä tehdyt kireät piiput)menneenä syksynä sorsat, teeret ja pyyt sujuvasti.
        Ase on myös käteen hyvin sopivana mukava kanniskella metsässä.
        Ainoa asia mikä itselleni aiheutti hieman opettelua oli kaksiliipaisinta. Toisena haulikkona
        itselläni Jaappanin pojan yksiliipaisiminen SKB 500 jonka kyllä Toz peittoaa mennen tullen osumakuvioissa ja ruostumattomuudessa.

Panos kustannuksetkaan ei nouse korkeiksi sillä ase ampuu erinomaiset kuviot Puolalaisella Boar panoksella ainakin haulikooilla 2,5 - 3,5 mm.
        Miellyttävän kevyitä latauksia ampua.
        Yli 40 grammaisia latauksia ei Tozilla kannata mennä oman turvallisuuden vuoksi ampumaankaan.

• arskaw
        Tula kirjoitti:

Itse ostin Toz 34:n Asetalosta Virroilta vuosi sitten. Ase on erinomainen metsästysase. Sillä putosi ja kuoli (nimenomaan kuoli! Loistavat Tulan teräksestä tehdyt kireät piiput)menneenä syksynä sorsat, teeret ja pyyt sujuvasti.
        Ase on myös käteen hyvin sopivana mukava kanniskella metsässä.
        Ainoa asia mikä itselleni aiheutti hieman opettelua oli kaksiliipaisinta. Toisena haulikkona
        itselläni Jaappanin pojan yksiliipaisiminen SKB 500 jonka kyllä Toz peittoaa mennen tullen osumakuvioissa ja ruostumattomuudessa.

Panos kustannuksetkaan ei nouse korkeiksi sillä ase ampuu erinomaiset kuviot Puolalaisella Boar panoksella ainakin haulikooilla 2,5 - 3,5 mm.
        Miellyttävän kevyitä latauksia ampua.
        Yli 40 grammaisia latauksia ei Tozilla kannata mennä oman turvallisuuden vuoksi ampumaankaan.

haulikolla olen ampunut ja kotonakin(en ammuskellut) kaapissa näitä löytyy ja toivoisin että kokeilisit useammalla eri panoksella aseen tarkkuutta ja toimivuutta,itselläni on kaksi venakkoa ja toimivat erinomaisesti kunhan ensin löysin panokset,tuossa männä viikolla ammuskelin mirokulla ja baikalilla ja molemmat ne jäniksen tappavat,useimmiten ero on ampujassa,onhan toki aseissakin eroja mutta suurimmat ovat käyttäjässä ja panoksissa.älä pelkää venäläisiä aseita ovat toimivia,laatuerojakin löytyy mutta hintalaatusuhde on kohdillaan.

• Anonyymi

Ihan käyttökelpoinen laite. 48 v. rouhean käytön jälkeen pelittää. Nuorempana riistapolkuja ja trappia. Sipoon radalla ei pärjännyt Sportingissa japseille ja italialaisille.
      Sorsia, kyyhkysiä, jäniksiä ja jokunen teerikin napsittu kyllä.
      Kannattaa ostaa käytettynäkin - halvalla.

• Anonyymi

Et sitten huomannut, että juttu oli 20 vuotta vanha. Asiakin oli jo moneen kertaan kerrottu.
        Miksi kaivaa vanhoja keskusteluita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten huomannut, että juttu oli 20 vuotta vanha. Asiakin oli jo moneen kertaan kerrottu.
        Miksi kaivaa vanhoja keskusteluita.

Onko Toz 34 teräshauli Kemppinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Toz 34 teräshauli Kemppinen.

Kemppinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kemppinen.

Pastan Ruotsalaisia sillifileitä. Sekoittavat tabletin, sormenpäät töhnässä. Kelpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pastan Ruotsalaisia sillifileitä. Sekoittavat tabletin, sormenpäät töhnässä. Kelpoinen.

Mielensäpahoittaja, kommentit. 🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielensäpahoittaja, kommentit. 🤭🤭🤭

Sääli, että palsta on tyhjännaurajia ja vanhojen kaivelijoita täynnä. Aikoinaan täällä oli jopa älyllisiä kommentteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääli, että palsta on tyhjännaurajia ja vanhojen kaivelijoita täynnä. Aikoinaan täällä oli jopa älyllisiä kommentteja.

Jaroslav Hasekin kunnon sotamies Sveikissä parittaja kertoo että intenteullista huorasta saa alennusta. 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaroslav Hasekin kunnon sotamies Sveikissä parittaja kertoo että intenteullista huorasta saa alennusta. 😂😂😂

Liittyykö tämä mitenkään palstan sihepiiriin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1537
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1410
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      85
      1344
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      885
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      856
    Aihe