Olen Helsingistä, kohta nelikymppinen ja eronnut eikä edes lapsia, joten ylimääräistä aikaa sinänsä on ja olisi kiva tehdä varsinaisen työnsä ohella jotain vapaaehtoistyötä, josta olisi ensinnäkin oikeasti hyötyä jollekin plus jossa tutustuisi uusiin ihmisiin eli olisi oikea win-win tilanne, josta hyötyisi sekä itse että joku muu.
Osaako joku suositella jotain? Itsellä ei aiempaa kokemusta vapaaehtois-/hyväntekeväisyystyöstä ole.
Vinkkejä mihin vapaaehtoistyöhön?
Miekkonen38
1
224
Vastaukset
- hienoa
hienoa, että haluat vapaaehtoiseksi! olet oikeassa, se on tosiaan win-win tilanne. Mutta joo, kaikkihan riippuu siitä, keiden parissa haluat tehdä vapaaehtoistyötä ja mitä haluat tehdä? Esim. Punaisella Ristillä on lukuisia vaihtoehtoja: voit ryhtyä vaikka yksinäisen vanhuksen ystäväksi, tarjota tukea maahanmuuttajalle, liittyä ensiapuryhmään... Sit on myös esim. eläinsuojelujärjestöjä, jos pitää eläimistä. Vaihtoehtoja on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066