Joku onneton mies kirjoittaa, että vaikka on ihana ja symppis, niin naiset ei kiinnostu ja taas sitten naiset kirjoittaa, että kaikki miehet ovat sikoja?
Kyllähän tässä nyt on joku helkatin omituinen yhtälö?
Ja se ei ehkä ratkee ainakaan syyttelemällä vastapuolta... Mä ainakin vaihdoin tuosta valittajamiesryhmästä pois. Jos nainen ei halua rupatella mun kaa, niin sen oma menetys, ei mun. Kyllä sieltä tulee se vastaan joka oikeasti haluaa mut...ja niin kävi...
Rupateltiin tään naisen kanssa ja ei ollut mitään sen erikoisempaa syytä miks tavattiin...mutta yksi asia oli se, että hän halusi miehen joka on mukava, ihana...heh...no siis niinkuin minä, mutta olisin voinut olla vaikka riihen seinältä repäisty piru...hän keskusteli minun kanssa, ei kysellyt miltä näytän...ja olikin sitten jälkeenpäin varsin mielissään ulkonäöstäkin... Olisiko sittenkin tuo sisäinen kauneus7komeus tärkeämpää kuin se valokuva, josta ihmisestä ei tunne yhtään mitään?
Miksi täällä aina jaksetaan jauhaa tätä?
eikuvaavaanmieli
1
104
Vastaukset
- Ettäniin
Mitä sä sit täällä enää nariset, olet onnekas. Kysymyshän on vain siitä miten paljon miehet valehtelee! Kuka heihin sit uskoisi ja luottaisi? Kait jossakin on timanttejakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 151422
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239