Hei! Olen pohtinut josko vaihtaisin tallia, olen ratsastanut n. 2 vuotta tallilla X ja tuntuu että kehitys jummaa paikallaan. esteratsastuksesta olen lähinnä kiinnostunut. miettimyt olen tuota "kantsua" voisi käydä ainakin kokeilemassa... joten siis miten on, kantsulaiset kertokaas, onko opetus laadukasta, tilat siistit ja hevoset mukavia? ja saako talilla hoitaa, varustoida, hakea hepoja tarhasta ja tehdä muita tallihommia? Ja ennen kaikkea: onko ILMAPIIRI hyvä? Tämänhetkisellä tallilla ei paljoa porukoihin oteta... :(( Mahtavaa ois päästä helposti mukavaan talli porukkaan, niin että vois viettää aikaa tallilla tallikavereitten kanssa. Ja muuten minkä ikäistä porukkaa tallilla liikkuu? Itse olen 15 ja pikkusisko 12 joka olisi myös ratsastuksen aloittamisen kannalla:-) rehellisiä plussia ja miinuksia tallista kiitos!
Kantelesärkän talli/ Kantsu
tallitypy
1
179
Vastaukset
- hyikantsu
Kamala paikka! En tykkää ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106