Sukulaisten juttuja kuunneltuani saunassa tarinat ovat jääneet elämään. Ei minun ansiostani. He lauloivat ja vatvoivat. minä kyllästyin. Aloitin jokseenkin normaalin elämän. Se oikea normaali elämä jossa ei päässä vatvotaan jotain asiaa liikaa. Tarinat alkoi tuntumaan todellisuudelta ja sitten hulluudelta. Se nähtävästi kuului asiaan. Nyt he sanovat, että minä olen se sauna ja minä sitä löylyä heittelen. En omasta mielestä. Konkreettisesti en ole saunaa lämmittänyt useisiin vuosiin. Muiden juttuja ajankulukseni joskus "kuuntelen" en sen enempää. Sen tiedän, että olen yksin ja muiden sekoilut kyllä täällä tuntuu vaikka täti sanoisi ettei tunnu. Olkaa sisukkaita ja aloittakaa ja luokaa normaali elämä johon minäkin voisin joskus osallistua.
Sukulaisten kanssa saunassa
jklfbgd
2
126
Vastaukset
- mitäselität
Kaikki ok?
- vwdasauto
Ei oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299