Kysyisin semmosta, että minkäkokoista haulia ja latausta käytätte teeren ja metson metsästyksessä? (HAULIKOSTA KYSYMYS)
Teeri ja Metso
7
1036
Vastaukset
- pöpi
teeri: 3,5-4,00mm haulea jonka lataus 36-42g
metso:4,00-5,2mm jonka lataus on 42-62g- Jumalaare!
On tainnu ainaki pula-aika jäädä Pöpillä näkemät...on meinaa se verra rouvia haulia et.......Nykyään Suomessa ei saa metsästää mettälintuja ku se n. muutama viiko(paikasta riippuen tietenkin) ja ajankohta joka tapauksessa ajoittuu alkusyksyyn niin kyl minun kokemusten perusteella ei edes vanha "ukko" tartte tosiaankaan 3,5mm isompaa ryyniä!!! Moni mokaa saaliinsa juurikin sillä et käyttää liika isoo haulia(esim. pikkuveljeni). Keskittykää pikkupetoihi!!!
- hunter
3,5mm 36g tai 42g hyvin tulee alas:)
- PARAS METSÄSTÄJÄ
MÄ KÄYTÄN PELKKÄÄ PUUKKOA. SILLÄ HEITÄN
- heittelet
...pelkkää puukkoa joo,niin tietty,mitäpä muutakaan tekisit....
- tiedän
..käyttää vähän pienempiäkin kuin tos mainittiin....3mm eteenpäin 4.5 asti..about....kannattaa muistaa että haulit eisaa olla liian pieniä,mutta mitä pienempiä ni sitä enemmän hauleja patista löytyy,parempi osuma....
ja lintuhan kuolee sokki kuolemaan, haulien yhteis vaikutuksestaei varsinaisesti haavaansa niinkuin kiväärillä ammuttaessa. - Mettämies87
Yleensä 3.5-4mm haulit 40-42g latauksella metso tippuu
Teerelle on tuo 3.5 sopiva ja lataus mitä isompi niin varmempi ja tehokkaampi osuma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738