Nyt ne on keksineet jotta yhteiskunnan pitäisi maksaa lihavuudeta koituneet ongelmat. Lihavuuteen on hyvä ja helppo ratkaisu, ruokakorin hinta pitää kolminkertaistaa ei suinkaan halpuuttaa, niinkuin joku kauppa mainostaa. Hintaa vaan tarpeeksi, jopa loppuu motransonnien mässäily.
Kuka maksaa läskit
4
77
Vastaukset
- minämaksanomani
Juu, ja sitten loppuu myös terveellinen syöminen joka aiheuttaa taas ison kasan terveysongelmia, tällä kertaa myös hoikemmille. Muita hyviä ideoita?
Kuinkahan iso osa ylipaino-ongelmista on muuten alkoholin aiheuttamia, jos ei suoraan, niin ainakin välillisesti? - tämmöstätää
Tänään oli Ylen Aamu-TV:ssä juttua ylipainosta. Siinä todettiin, että Suomi on Pohjoismaiden lihavin kansa ja yllättävän iso osa liikakaloreista tulee nimenomaan juomista (alkoholi, mehut, limut, kahvin kanssa maitoa ja sokeria, lapsilla aamupalaksi kaakaota, litratolkulla maitoa).
Lihavuus on yleisintä kouluttamattomien ja pienituloisten keskuudessa. Ei ole taitoja tai rahaa tai mielenterveys ei ole kunnossa, vaan ostetaan halvinta mitä löytyy esim. ruisleipä korvataan ranskanleivällä, täysjyvä riisit ja pastat halvimmalla mahdollisella valkoisella makaronilla, ei osteta täyslihaleikkeleitä, vaan jauhomössömakkaraa jne. Valitettavasti lapset ottavat esimerkkiä vanhemmistaan ja tottuvat syömään höttöruokaa.
Köyhillä ei ole välttämättä myöskään rahaa laittaa sellaisiin liikuntamuotoihin, jotka kiinnostaisi. Kävelykään ei ehkä innosta, jos ei ole lenkkareita ja muutenkin ylipainoisena ei kävely ole kovin innostavaa. - Kallistus
No niin, kautta-aikain on puhuttu jotta tupakoitsija maksakoon itse hoitokulunsa, koska itse on myös aiheuttanyt ongelmansa. Alkoholistien hoidoksi on tarjottu aina viinan hinnan nostoa. Entäs ne läskikasat, samat sävelet niillekkin. Eikä tarvita mitään hienoja liikuntamuotoja, ei siihen rahaa. Kakarat keksii kyllä tekemistä ja liikuntaa kunhan vain otaa tietokoneet ja pleikkarit lukkojen taakse. Televisiot, tietokoneet, jopa hienot ja tarpeelliset kännykät lihottavat niin kakarat kuin aikuisetkin. Ne täytyy kieltää, tai saatavuutta ainakin rajoittaa. Hinnan korotus on yleenä rajoittava tekijä.
- Neropatti__
No nythän on tämäkin ratkaistu. Keksisitkö jotain Suomen ja Venäjän suhteiden parantamiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707