Tarviis tehdä neuloen kastemekko. Olisko kellään ohjeita?
Kastemekko
4
854
Vastaukset
- Nimetön
Ottobre lehdessä on pari minun mielestäni kivaa mallia http://www.ottobre.fi/ottobre_design/index.html -> Lehti -> lehtien vierestä nuolta taaksepäin sitte semmonen keltakantinen lehti -> kaikki mallit. 1 ja 2 sivulla on siitä paremmat kuvat. siitä "tilaa se" kohdasta voi tilata vanhoja lehtiä
- ideoija
Monilla kulkee suvussa kastemekko jota perinteisesti käytetään. Olethan varmistanut asian ettei teillä ole moista käytäntöä, ettei sitten tule vastaan vihaisia ja pettyneitä isovanhempia.
- Minkeli
Ei kuulemma, se ei tule mulle vaan kaverini vauvalle joka syntyy helmikuussa. Vielä ehtisi neuloa...
menen tässä vielä yöksi töihin, voin laittaa muutamankin ohjeen ja yhdestä on aito kuvakin kun tein sen kummipojalleni aikoinaan, tosin laittelen niitä sitten huomenna päivällä kun herään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294