joka pyöritti tyttöjä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1430958701109.html
Varmaankin ihastus oli joku amispaska
15
<50
Vastaukset
- amissika
Voi olla lukiopaskakin miksei olisi.
- Niinsemeni
Kun itse olin yläasteella, yli 18v. amikset kävivät noutamassa 8- ja 9-luokkalaiset tyttöystävänsä autoilla koulun portilta
- Hehheh-hee
Ja lukioon mennyttä nössömiestä vituttaa, kun itsellä on vielä poikuus tallella kolmikymppisenä
- Niinsemeni
Hehheh-hee kirjoitti:
Ja lukioon mennyttä nössömiestä vituttaa, kun itsellä on vielä poikuus tallella kolmikymppisenä
Ainakaan en ole pedofiili
- Hehheh-hee
Ei ole pedofiliaa jos tyttö on 15 ja poika 18.
- LexLaw
Lain silmissä on
- ouhgt
LexLaw kirjoitti:
Lain silmissä on
Laki on kukkahattutätien laatima
- EiAmis
En ymmärrä tätä amisvihaa
- Tuuupo
Amikset ovat semmoisia jännäjörnijöitä
Tuuupo kirjoitti:
=D...huikun jännää, melkein tulee jännikset housuun. 8-0
Taitaa olla vain jonkun keharin ja "muka" suvaitsevaisen provoilu tämäkin, omia mietteitä.....- kyllästynyt_V
Tuuupo kirjoitti:
Isäs oli jännäjörjinä kun sua teki
- Huonoamakua
kyllästynyt_V kirjoitti:
Isäs oli jännäjörjinä kun sua teki
Älä sotke toisten vanhempia tähän
- ammattimiehet
En minäkään. Kukas toteuttaa ne hienot suunnitelmat käytännössä, jotka korkeasti koulutetut osaa piirtää vain paperille? Itseäni ainakin ottaa päähän kun ei silloin aikoinaan tullut mentyä suoraan peruskoulusta amikseen vaan lukioon. Silloin kun amikseen menneet jo valmistui ammattiin ja pääsivät leivän syrjään kiinni, me lukiolaiset vasta mietittiin, että mitähän seuraavaksi.
Arvostan ammattikoulun valinneita edelleen. - ätmel
ammattimiehet kirjoitti:
En minäkään. Kukas toteuttaa ne hienot suunnitelmat käytännössä, jotka korkeasti koulutetut osaa piirtää vain paperille? Itseäni ainakin ottaa päähän kun ei silloin aikoinaan tullut mentyä suoraan peruskoulusta amikseen vaan lukioon. Silloin kun amikseen menneet jo valmistui ammattiin ja pääsivät leivän syrjään kiinni, me lukiolaiset vasta mietittiin, että mitähän seuraavaksi.
Arvostan ammattikoulun valinneita edelleen.Ai kuka tekee hommat päin vittua huolimatta ohjeistuksesta, jonka korkeakoulutettu suunnittelija on laatinut? Amishan se.
- jättäkäärauhaan
Ei pitäisi spekuloida asialla, josta ei tiedä mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235