Naisen kokemuksia treffipalstalta

1815

Tein profiilini 3 viikkoa sitten ja olen saanut yli 2000 viestiä. Millään ei kaikkia ehdi lukemaan saati niihin vastaamaan vaikka miten haluaisi olla jokaiselle kohtelias. Noin puolet viesteistä on mauttomia seksinvonkausviestejä tai epäsuoria vonkausyrityksiä huonoilla vitseillä maustettuna. Pahimpia seksinvonkaajia ovat 40v. miehet, joille ei tunnu menevän jakeluun, etten nuorena naisena syty vanhemmista "sedistä" millään tasolla, etenkään kun yhteydenotot ovat niin kuvottavan seksipainotteisia ja itseriittoisia.

Yllättävän monesta miehestä paistaa liika epätoivo läpi, joka on luotaantyöntävää, vaikka ymmärrän että miehet laittavat kaikkensa peliin noilla saiteilla. On kuitenkin liikaa, jos yksittäiset miehet laittavat kymmeniä viestejä kun nainen ei heti ensimmäistä viestiä ole huomannut, sellaisista miehistä tulee vain ahdistava kuva. Monet miehet myös harrastavat liian pitkien markkinointipuheiden pitämistä itsestään, mikä on turhaa ja puuduttavaa, kun simppelimpi lähestymistapa riittäisi. Mitään taikasanoja ei tarvita. Ikävä tosiasia on se, että miesten viestitulvien takia potentiaalisten miesten viestit seassa voivat mennä ohi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että erottuvuuden haku mauttomuuden rajoilla toisi sekään naista.

Todellisia jalokiviä, eli normaaleja miehiä (lue: aivan tavallisia, ikäisiäni miehiä jotka jakavat edes jotain yhteistä kanssani ja juttelevat kuin ihmisille normaalisti jutellaan, eikä niin, kuin kovan luokan myynnin ammattilainen tuotettaan markkinoi), on todella harvassa.

Ymmärrän hyvin, miksi naisia pidetään ylimielisinä: miehet ovat siihen itse syypäitä, kuka tahansa nainen alkaisi siivilöidä moisten joukosta yhä tarkemmalla silmällä sitä normaalia miestä, antamatta suurimmalle osalle edes mahdollisuutta tutustua, suurin osa kun tuollaisia näyttää olevan. Miehet paskantavat omaan pesäänsä olemalla hysteerisiä, pommittamalla viesteillä naisia ja vonkaamalla seksiä. Naiset passivoituvat ja alkavat asennoitua kaikkiin miehiin varautuneesti ja rimat sen kuin nousevat. Hypergamialla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

57

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggifufifi

Mikä tähän sitten olisi ratkaisu?

• deittinainen

Auttaisi ainakin että molempien pitäisi matchata/hyväksyä toisensa ennenkuin pystyy kirjoittamaan. Lisäksi kirjautuminen ei saisi näkyä muille, online-tilaan meno aiheuttaa aina uusia viestejä...toiset eivät edes lue profiilia vaan kirjoittavat...

• 4plus13
        deittinainen kirjoitti:

Auttaisi ainakin että molempien pitäisi matchata/hyväksyä toisensa ennenkuin pystyy kirjoittamaan. Lisäksi kirjautuminen ei saisi näkyä muille, online-tilaan meno aiheuttaa aina uusia viestejä...toiset eivät edes lue profiilia vaan kirjoittavat...

Eli toisin sanoen Tinder?

• sinkkumies39

En ole samalle naiselle laittanut kuin yhden viestin. Jos ei vastaa niin en laita toista viestiä, en ala ahdistelemaan. Seksin vonkaus viestejä en ole laittanut ikinä. Naiset vastaa niille kaikkein komeimmille miehille aina ja sitten itkevät kun ne pettää.

• Mikä_järki

Miksi ylipäätään laitat ilmoituksen jos et jaksa kaikkia lukea? Taitaa olla taas ns. naisen logiikkaa.

• deittinainen

Itse laittaessani ilmoituksen en osannut varautua moiseen. Aattelin nyt että jos joku jostain löytyisi. Viestitulva alkoi itseäni ahdistamaan. Ei ollut kiva laittaa ei kiitosta toisen perään, haukkumisia tuli takaisin, lopulta ei kiinnostanut vastata yhdellekään.
        Tuollainen huomio ei ole kivaa.

• cjnswvoienifq
        deittinainen kirjoitti:

Itse laittaessani ilmoituksen en osannut varautua moiseen. Aattelin nyt että jos joku jostain löytyisi. Viestitulva alkoi itseäni ahdistamaan. Ei ollut kiva laittaa ei kiitosta toisen perään, haukkumisia tuli takaisin, lopulta ei kiinnostanut vastata yhdellekään.
        Tuollainen huomio ei ole kivaa.

Miehille ei kannata koskaan vastata "ei" vaan jättää vastaamatta jos ei kiinnosta. Harva mies osaa ottaa eitä asiallisesti, vaan lähettää haukkuja takaisin. Eli siinä säästää vaan molempien aikaa, että deletoi kiinnostamattomat viestit.

• Naisen_logiikkaa

Normaali mies pukeutuu vanhanaikaisesti on nuuka ei ymmärrä naisen eikä elämän päälle mitään. Tuollaisen ruikunko sinä haluat?

• kirkonkylävihreä

Vanhanaikaisuushan on klassista iätöntä tyyliä. Eikö säästäväisyys ole hyve? Sehän on ekologistakin, koska silloin kuluttaminen on vähäisempää. Naisen logiikan mukaan naisen tarpeiden tyydytys eri hyödykkein on kuitenkin hyvää kuluttamista?

• ViherÄtmi
        kirkonkylävihreä kirjoitti:

Vanhanaikaisuushan on klassista iätöntä tyyliä. Eikö säästäväisyys ole hyve? Sehän on ekologistakin, koska silloin kuluttaminen on vähäisempää. Naisen logiikan mukaan naisen tarpeiden tyydytys eri hyödykkein on kuitenkin hyvää kuluttamista?

Fiksut ihmiset elävät ekologisesti. Vaatteita käytetään niin kauan kunnes ne hajoavat eikä niitä voi enää korjata. Uusia vaatteita ostetaan lähinnä kirpputoreilta yms. Kaikki muukin turha kulutus on minimissään ja ruokavalio on vähintään kasvispainotteista.

• Loppu_

Nainen on vittumainen.

• 1906

Ai siksi, ettei vastaa kauniisti jokaiselle irvokkaalle, keski-iänkin ylittäneelle p*llusankarille? Naisella kuitenkin on useammin kuin miehellä, sen seuranhaun taustalla ihan kaunis ajatus siitä, että oikeasti löytäisi kivan elämänkumppanin, eikä vain parrua makuuhuoneeseen koristeeksi. Miehet usein jo viesteistään päätellen kokevat seuranhaun samalla tasolla, kuin minkä tahansa tavaran myynnin/oston. Päämääränä on reikä ja sen saaminen, ei ihminen sen takana.

• Gammaromeo
        1906 kirjoitti:

Ai siksi, ettei vastaa kauniisti jokaiselle irvokkaalle, keski-iänkin ylittäneelle p*llusankarille? Naisella kuitenkin on useammin kuin miehellä, sen seuranhaun taustalla ihan kaunis ajatus siitä, että oikeasti löytäisi kivan elämänkumppanin, eikä vain parrua makuuhuoneeseen koristeeksi. Miehet usein jo viesteistään päätellen kokevat seuranhaun samalla tasolla, kuin minkä tahansa tavaran myynnin/oston. Päämääränä on reikä ja sen saaminen, ei ihminen sen takana.

Veikkaan että ns." kunnon miehet" ovat nettideiteissäkin yleensä passiivisempia kuin ns. pelimiehet tai "tosimiehet", joilla on aikaa ja motivaaiota laittaa paljon jos jonkinlaisia viestejä eli seuranhakijamiehissä on suhteessa enemmän järkimiehiä kuin mitä naisen saamat viestit antavat ymmärtää. Osa ns. kunnon miehistäkin voi olla myös huonoja kirjoittajia. Ei tosin kaikkien naistenkaan kirjoitustaito ole kovin hyvä, mutta harvoin miehet sen takia naisille pakkeja antavat.

• deititönmies

Niinpä niin, olenkin lopettanut treffipalstojen käytön aikaa sitten kun ei siitä ollut mitään hyötyä.

• Wasteoftime

Itse en laita enää mitään profiilia nettiin sillä naiset ovat itse pilanneet omat mahdollisuutensa. Tekeytyvät kiireisiksi tärkeiksi pikkumaisiksi ym. Kuin jotain lasten leikkejä leikkisivät.

• mietiskelenvain

Minkä ikäinen on aloittaja?

• jeesno

Eikö käyttämässäsi deittipalvelussa ole lainkaan mahdollista laittaa sellaisia asetuksia, että vain hyväksymäsi kriteerit täyttävät voivat lähettää viestinsä sinulle?
      Lakkaa itkemästä, kun kaikesta päätellen olet liian kaunis saadaksesi olla rauhassa.
      Tarkista nuo asetukset, sekin jo helpottaa paljon jos rajaat vastaajien iän esim. 25-32 v. niin that's it. Vanhemmat eivät enää pysty massapostittamaan mitään. Onnistuu s24:ssä ja useimmissa muissakin palveluissa.
      Ja jälleen, ihan sama mitä tuubaa sinne lähetetään, siivoa pois kylmästi ja sen sijaan vietä yksi ilta plus yö seuloen läpi hakukriteerein millaisia miehiä sinulle on tarjolla. Taavi Nieminen, rauhallinen ja luotettava komistus, se siellä sadannessa profiilissa luuraa. Ei ole sulle viestinyt kun vaikutat niin supersuositulta muutenkin..mutta lähetäpä itse avausviesti "hei, luin profiilisi ja olisi kiva tutustua paremmin".

• deittinainen

Te miehet luulette että tämä toimii mutta ei toimi. Etsit sen tyypin joo, se innostuu kun nainen kiinnostusta osoittaa ja luulee pääsevänsä sänkyyn. Se olikin sit siinä.

• pelkääjänpaikka

Sinulla itselläsi tuntuu olevan vakava asennevika tyyliin "kaikki miehet sitä ja tätä kun minä haluan ihan eriä juttua". Ja olin muuten äitisi ikäinen nainen..

• kdkdk

Oon kans ihmetellyt et miks 40-50v miehet yrittää viestittää parikymppisille, mitä ne oikein luulee? Eihän vanhemmat naisetkaa viestittele nuoremmille, vai viestitteleekö?

• Gammaromeo

Eikö ikä olekaan vain numero? Jos 45-v mies mies lähettää viestin 20-v naiselle, niin saattaa hän lähettää viestin myös 45-v naiselle. Mitä suurempi ikähaarukka potentiaalisissa kumppaneissa, niin sitä suuremmat mahdollisuudet miehellä on löytää joku -ainakin teoriassa.

• tototototo

ne kuka väittää et ikä on numero puhuu paskaa

• ei.puumanainen

Ne varmaan viestittelee nuoremmille kun ne nuoret miehet viestittelee vanhemmille naisille. Järkytyin, nuorimmat olivat nuorempia kuin nuorin lapseni.

• 1plus1

Syitä miksi miehet lähettävät viestejä kelle sattuu.

1. Potentiaalisen ikäisiä ei välttämättä ole paikkakunnalla kovin montaa. Miehiä on muutenkin deittisivustoilla monta kertaa enemmän kuin naisia.

2. Suurelle osalle miehistä ei vastata/aloiteta kuitenkaan. Ihan sama mitä kirjoittaa ja kenelle. Eli kunhan huvin vuoksi roiskivat menemään. Tämä tietenkin aiheuttaa sitä viestitulvaa naisille ja pahentaa tilannetta entisestään.

Ite en jaksa enää olla tässä hullunmyllyssä mukana. Tapailen naisia mielummin livenä. Siellä tälläinen keskikomea(en niin komea että saisin huomiota pelkästään kuvalla), hyväkäytöksinen ja vähän koulutettukin mies on hyväksyttävää tavaraa. Nettideiteillä pelkkää ilmaa.

• On se niin vaikeaa olla nainen :-(

• tasaneimenenkarkit

Tässä näkyy taas naisen huomattavasti korkeampi markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla. Deitti.netin ylläpitäjä sanoi haastattelussa muutama vuosi sitten, että suurin osa naisista saa vähintäänkin kymmenittäin vastauksia kun taas suurin osa miehistä saa 0-1 vastausta.

Miten meillä hc-ätmeillä on mitään jakoa mistään jos epäsuhta on näin räikeä?

• Gammaromeo

Miesten edes pieni toivo on siinä, että miehiä ja naisia on suurin piirtein saman verran.

• MenisköKaaliin

Mitä vitun markkina-arvoa sillä on, jos suurin osa tulee vaan paskomaan sun profiiliin. Jos profiilissa on, että ei kiinnosta sedät tai pelkät panot, niin jokainen vonkausviesti on naisen kannalta PELKKÄÄ MIINUSTA. Kauniimmin sanottuna silkkaa paskaa, joka pitää vaan siivota pois omasta laatikosta.

Miehet on tosiaan toisille miehille se pahin haitta deittimaailmassa.

• 19plus3

Naisena on kamalaa. Kaikki miehet eivät tottele jokaista mielitekoasi. Siksi tarvitaan feminismiä.

• ei.tunnu.kivalta

Mikä hiton korkeampi markkina-arvo? Meinaatko että nainen kokee olevansa korkealla markkinoilla jos paskaviestiä tuppaa? Taitaa olla toisinpäin.

• tsirptsirptsirp

Nämä pesän perään haluavat eivät ymmärrä asiallista kieltäytymistä, vaan kysyvät eikö vehje kelpaa.. Ei mene jakeluun että mulla on oikeus itse päättää millaista kontaktia haluan. Varatuista parhain vastaus tuli että olen parisuhde rasisti kun en alkuunkaan lämmennyt, edes keskustelemaan vaan kehoitin vaihtamaan kohdetta ja selvittämään suhteensa. Mitähän pahaa on sanoa etten ole vain jalkoväliä vailla? Moni ymmärsi ihan asiallisesti mutta paljon tuli myös täyttä törkyä takaisin.
      Enhän itsekään pakota ketään kiinnostumaan musta, enkä ota nokkiini.
      Väärin en ole tehnyt kieltäytyessäni. En aloita tapailua sängyn kautta.
      Myös monta kertaa on korostettu että sänkyhommat on toimittava hyvin yhteen kaikin puolin ja vasta sen jälkeen miehet voivat miettiä vakavammin.
      En ole menneiden suhteiden pettymysten paikkaaja, enkä unelmien täyttäjä. Kaikki heti mulle- tyyli on tullut huomattua palstoilla, ikävä kyllä..
      Kummastuttaa miksi juuri näitä vonkaajia on näin suuri määrä. Eikö ole oikeasti kiinnostusta muuhun kuin selata naisten kuvia treffipalstoilla ja valita seuraa? Eikö ole halua oikeasti tutustua ihmiseen kokonaisuutena?
      Tuosta iästä. En itse halua yli 5v nuorempaa miestä ja 10v mua vanhempi on maksimi. Mulle iällä on merkitystä.
      Enkä ole enää missään treffi palstalla, juurikin ikävistä kokemuksista johtuen. Elämä on muualla.

• ätmel

Juuri noin huoletonta ruusuilla tanssimista kaikkien naisten elämä aina on.

• kiittisulle

Tuu sä vittu siivoomaan ne paskaviestit mun postilaatikosta.

• kiittisulle kirjoitti:

=D....Tää oli hyvä.

jk. en harrasta paskaviestejä, enkä enää mitään sometreffi juttuja muutenkaan, ei ollut mun juttu.....

• ätmel
        kiittisulle kirjoitti:

Suusi pitäisi pestä saippualla, kun noin rumaa kieltä käytät!

• ätmel kirjoitti:

Suusi pitäisi pestä saippualla, kun noin rumaa kieltä käytät!

=D....tämäkin oli hyvä =DD

jk. juuri oikeanlaiset ohjeet "angsti" kohtaukseen.

• 2plus7

Itseasiassa en ymmärrä naisia ollenkaan tässä asiassa. Jos osaat edes jonkunlaisen profiilin tehdä ja lähestyt fiksuja viestejä ITSE niin saat valita itse. Se on kato ihan laatumiehellekkin erittäin harvinainen tilanne ja massiivinen kiinnostuksen nostaja jos joku fiksu nainen tekee itse aloitteen netissä.

Ihan oikeesti naiset. Uitte paskan seassa mutta valitatte vain hajusta ettekö tee toiminpiteitä. Pienellä aktiivisuudella voitte poimia rusinat pullasta ja deittailla laatumiehiä niin paljon kuin vain haluatte.

• paskanseasuiskenetelen

nii, naiset valittaa vaan turhasta koko ajan

• yritetty.ollaan

Kyllä naisena olen laittanut miehillekin viestejä mutta tulos on yhtä lukuunottamatta ollut sama. Jos heti eka vastaus ei ole ollut ala-arvoinen niin viimeistään 5.-10.
        Ei auta vaikka itse laittaisit aloitusviestin. On aivan sulaa mahdottomuutta arvata kuka on fiksu kunnon mies ja kuka ei.

• scrg
        yritetty.ollaan kirjoitti:

Kyllä naisena olen laittanut miehillekin viestejä mutta tulos on yhtä lukuunottamatta ollut sama. Jos heti eka vastaus ei ole ollut ala-arvoinen niin viimeistään 5.-10.
        Ei auta vaikka itse laittaisit aloitusviestin. On aivan sulaa mahdottomuutta arvata kuka on fiksu kunnon mies ja kuka ei.

Huhu kertoo, että viimeinen fiksu mies jätti nettideitit jo pian viime vuosituhannen vaihteen jälkeen todettuaan että fiksutkaan naiset ei osaa käyttäytyä siellä ja että fiksulle miehelle on kysyntää muuallakin. Tämän jälkeen ei ainakaan ole todistettuja havaintoja fiksuista miehistä treffipalstoilla.

• scrg kirjoitti:

Huhu kertoo, että viimeinen fiksu mies jätti nettideitit jo pian viime vuosituhannen vaihteen jälkeen todettuaan että fiksutkaan naiset ei osaa käyttäytyä siellä ja että fiksulle miehelle on kysyntää muuallakin. Tämän jälkeen ei ainakaan ole todistettuja havaintoja fiksuista miehistä treffipalstoilla.

Tää oli hyvä, en tiedä "faktojen" tasoa, mutta joo liian "liha markkina" fiilis koko sometreffi genre, haluan aitoa, en mitään lista pelejä netissä.......

• 2plus7

Anteeksi epäselvä viesti, puhelimella on vähän tälläistä. Siis tottakai lähestyä itse niitä fiksuja miehiä.

• 324434343

mistä tietää kuka on fiksu ja kuka ei

• 7plus17
        324434343 kirjoitti:

mistä tietää kuka on fiksu ja kuka ei

Mietippä sitä. Ei kannata varmaan harrastaa nettideittailua jos ei pysty tekemään profiileista minkäänlaisia oletuksia. Kyllä hyvä ja selvä teksti plus asiallinen kuva yleensä tarkoittaa, ettei minkään täysin dorkan kanssa ainakaan ole tekemisissä. Sitten jos omaan avausviestiin vielä saa asiallisen vastauksen, niin hyvähän siitä on edetä jos siltä tuntuu.

Tietenkin aina voi joutua kusetetuksi, mutta niinhän sitä voi livenäkin.

• scrg
        7plus17 kirjoitti:

Mietippä sitä. Ei kannata varmaan harrastaa nettideittailua jos ei pysty tekemään profiileista minkäänlaisia oletuksia. Kyllä hyvä ja selvä teksti plus asiallinen kuva yleensä tarkoittaa, ettei minkään täysin dorkan kanssa ainakaan ole tekemisissä. Sitten jos omaan avausviestiin vielä saa asiallisen vastauksen, niin hyvähän siitä on edetä jos siltä tuntuu.

Tietenkin aina voi joutua kusetetuksi, mutta niinhän sitä voi livenäkin.

Ja vähän laajentaen: ei kannata harrastaa nettideittailua myöskään jos ei pysty itse tekemään profiilia, josta toinen, fiksu osapuoli voisi päätellä jotain. Muutenhan voi käydä niin, että saa 2000 viestiä joista vain harvat normaaleilta. Mutta jos noin käy, niin silloinkin ehkä kannattaisi keskittyä vastaamaan ja tapaamaan niitä normaaleja eikä purnaamaan niistä muista.

• onhannäitä

Entä iän valehtelijat? Yksikin selitteli ettei yhden naisen takia voi oikeaa ikäänsä laittaa, ettei tunnista. Myös kuva oli tarkoituksellisesti lähes kasvoton. Uskottavaa..
      Mies oli oikeasti 5v vanhempi ja sen myönsi tavatessamme. Osasi luonnehtia mut kissanaiseksi. Kotiinsa pyyteli kolmeen otteeseen muutaman viikon aikana mutta vain kerran ehti tavata.

• Kilttiatm

Tietäähän sen että naiset vastaa vain pelimiehille koska ne ovat just niitä komeimpia miehiä joille nainen avaa haaransa. Tälläiset kunnolliset miehet ei saa mitään vastauksia

• PasiNeuvoo

Eikö tuolla suomi24 treffeillä voi enää rajata sitä kenelta haluaa viestejä? Nuori 20v pk-seudulla asuva nainen voisi ihan hyvin laittaa vaikka asetuksiin että hänelle voi lähettää viestejä vaikka vain miehet 20-30v, uusimaa, niin saisi ainakin suurimman osan noista roskaviesteistä rajattua ihan suoraan pois.

Myös kuvan poistaminen ilmoituksesta vähentää viestien määrää. Lisäksi kattava profiiliteksti auttaa sopivia miehiä lähettämään sinulle viestejä, sillä tyhjään profiiliin yleensä tulee juurikin tuota roska spämmiä helpommin kuin asialliseen profiiliin missä on jotain mihin siihen vastaaja voi helposti tarttua.

• 19plus14

Voi rajata. Mut kivempi tehdä "Moi olen pirtsakka opiskelijatyttö pääkaupunkiseudulta, ota yhteyttä jos alkoi kiinnostamaan!" tason profiili ilman rajoituksia ja sitten itkeä kun tulee liikaa posteja.

• cry_me_a_river

On se rankkaa olla nainen kun miehiä tulee ovista ja ikkunoista. Yhyy.

• areyoufuckingkiddingme

vähänkö vituttais olla nainen ku sais 2000 viestiä päiväs. _._

• Sitäseon

Sometus = vitutus.

• rinkelissäreikä

Usealla miehellä on suuria ongelmia lukemisen ymmärtämisessä. "cry me a river" plus muut alapää- ajattelijoiden puolustelijat: Olisitteko itse onnellisia jos lauma ei- kiinnostavia naisia pommittaisi teitä muna mielessä ja itse haluaisitte parisuhteen? Vai oletteko niitä, joille kelpaa kuka vaan kunhan on juurikin se reikä saatavilla ja suhde tulisi siinä sivussa, ehkä? Kelpaisiko reiluun parisuhteeseen jopa parikymmentä vuotta vanhempi nainen? Tästähän oli kyse, aloittaja ei etsi seksiseuraa ja haluaa suunnilleen oman ikäisensä miehen.
      Mun mielestä on surkeaa jos joku haluaa ihan kenet vain. Eikö ihmisellä saa olla arvostusta itseään ja toista ihmistä kohtaan?
      Ap, tämä palsta on lähes yksinomaan naisten haukkumis paikka. Syitä he löytävät biljoonia lisää joka päivä :).
      Hyvää torstaita kivoille miehille!

• 20plus14

Mistä tämä sun purkaus johtui? AP on saanut hyviä vinkkejä miten tuon paskapostin kanssa pärjää ja myös perusteluja mistä se paskaposti johtuu. Mut siltikään ei mua nyt niin kauheesti käy sääliksi jos mielenkiinto on liian suurta. Valitsee sieltä ne rusinat pullasta tai sitten lähestyy itse miehiä ja unohtaa kaikki avaukset, eli tän paskapostin. Se on kuitenkin äärettömän paljon toimivampaa kuin tuskastua miehenä deittipalstalla.

Vähän sama kun mä menisin autoliikkeeseen ja voisin valita sieltä haluamani auton mutta myyjät tuputtaisivat ja huutelisivat minulle kilpaa jotain nissanista tai toyotasta joita pinta-alasta olisi 90% täynnä. Tyhmähän minä olisin jos nissanin ottaisin kun voisin valita mersun tai audin sieltä ulkoreunalta vähän vaivaa näkemällä.

• rinkelissäreikä
        20plus14 kirjoitti:

Mistä tämä sun purkaus johtui? AP on saanut hyviä vinkkejä miten tuon paskapostin kanssa pärjää ja myös perusteluja mistä se paskaposti johtuu. Mut siltikään ei mua nyt niin kauheesti käy sääliksi jos mielenkiinto on liian suurta. Valitsee sieltä ne rusinat pullasta tai sitten lähestyy itse miehiä ja unohtaa kaikki avaukset, eli tän paskapostin. Se on kuitenkin äärettömän paljon toimivampaa kuin tuskastua miehenä deittipalstalla.

Vähän sama kun mä menisin autoliikkeeseen ja voisin valita sieltä haluamani auton mutta myyjät tuputtaisivat ja huutelisivat minulle kilpaa jotain nissanista tai toyotasta joita pinta-alasta olisi 90% täynnä. Tyhmähän minä olisin jos nissanin ottaisin kun voisin valita mersun tai audin sieltä ulkoreunalta vähän vaivaa näkemällä.

Mun viesti olikin niille jotka eivät anna asiallisia vinkkejä/ palautteita.
        Okei, mä vertaan naisena vaatteisiin sun autokauppaa ;).
        Nuo treffi palstat ovat raadollisempia paikkoja kuin baarit pilkun jälkeen.

• deittinainen
        20plus14 kirjoitti:

Ei deitillä pysty erottamaan kuka on mersu tai audi tahi nissan tai toyta.

• 1110

Aloittajalle sellaiset terveiset että veikkaan monen tällä palstalla pyörivän ätmi-luuserin vaihtavan mielellään paikkaa kanssasi ihan koska tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2556
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1526
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      80
      1235
    Aihe