Kuinka kauan kannattaa odotella miehen yhteydenottoa?
Tavattiin perjantaina yhteisten tuttujen kautta. Oli hauska ilta, ehdotti uutta näkemistä ja pyysi numeron. Ei ole vielä ottanut yhteyttä, mennyt jo 5 päivää.
Taitaapi olla niin, että ei sitten ollutkaan kiinnostunut?
Kuinka kauan kannattaa odottaa miehenyhteydenottoa
43
2246
Vastaukset
Jos ei huomenna viimeistään kuulu mitään niin unohda. Jos huomenna kuuluu niin hänellä on muut viikonloppusuunnitelmat kariutuneet ja hakee korviketta ;)
No, ei niin pessimisti tarvitse olla, mutta eipä tuo kummoista mielenkiintoa osoita kun ei mitään ole kuulunut.- HEH__HEH
Voihan se aika tuntua pitkältä kun 5 päivää vahtii puhelinta herkeämättä. HEH HEH
- sähänootatkokoajan
Unohda.
- WOI.IHME
Mahtaa olla ämmä puutteessa
- fghsbtr
Mikä pointti on ehdottaa tapaamista ja kysyä numero, jos ei kiinnosta eikä ole aikomustakaan ottaa yhteyttä????
Se, mikä tuntui siinä tilanteessa hyvältä, ei enää jälkeen päin tuntunutkaan?
Tietysti on olemassa myös se vaihtoehto, että numero on hukkunut, mutta yhteisten tuttujen kautta saisi varmaan halutessaan joka tapauksessa yhteyden.- Iiiikkkk
Tai jos kyseessä on ätmi joka ei uskalla soittaa.
- kylmääpeliä
Varalle. Kuten ex-pua joka pompottaa useampaa kun kukaan yksittäinen ei ole tarpeeksi kiinnostava.
- Kohtelias.herrasmies
On kohteliasta pyytää puhelinnumero vaikka ei ole aikomustakaan soittaa. Ja voihan sitä joskus kännipäissään soitella.
- yksneits
No ei todellakaan ole! Kohteliasta on olla rehellinen, eikä antaa ymmärtää jotain.
- scrg
Saahan tuolla tavalla jännitystä naisen elämään. :D
"Kuinka kauan kannattaa odotella miehen yhteydenottoa? "
Onko se odottaminen kovinkin aktiivista toimintaa? Miten elämäsi eroaa jos odotat miehen yhteydenottoa tai olet odottamatta? Vaatiiko erilaiset kalsarit jalkaan? - unohda.koko.homma
arvo.e kirjoitti:
Olisiko itselläsi tekstiviestin paikka?
Ei todellakaan! Jos mies on sanonut soittavansa niin ei kyllä tarvi naisen alkaa kerjäämään.
- uberia
Kannattaa laittaa viesti, sillähän se selviää. Jos ei vastaa, hänen häviö.
- Bulko
Juurikin näin. Joskus me miehetkin halutaan, että meihin otetaan yhteyttä. Itse jos olen oikeasti kiinnostunut niin haluan nähdä että myös tyttö on.
- näin.just
Samaa mieltä miesten kanssa, laita itse viesti hänelle.
- Ikis__M
"Kuinka kauan kannattaa odotella miehen yhteydenottoa?"
Tjaa'a, vaikea sanoa vaikkakin jos ei pariin viikkoon kuulu mitään voisit ottaa itse yhteyttä.
"Tavattiin perjantaina yhteisten tuttujen kautta. Oli hauska ilta, ehdotti uutta näkemistä ja pyysi numeron. Ei ole vielä ottanut yhteyttä, mennyt jo 5 päivää."
Se mikä siinä hetkessä tuntui hyvältä ei välttämättä tunnu ihan yhtä hyvältä ajatukselta myöhemmin varsinkin jos on jotain muutakin menoa tai ajattelee sinulla olevan muuta. Itse voisin ajatella että kun on mennyt vasta 5 päivää niin en viitsi häiritä vielä, saattaisit kokea sen tungeetteluna, vaan odottaisin ensiiviikkoon ihan suosiolla.
"Taitaapi olla niin, että ei sitten ollutkaan kiinnostunut?"
Ei välttämättä, voi olla hyvinkin kiinnostunut mutta ajattelee että sinä et sittenkään ollut kiinnostunut kun ei kuulu mitään :(- Hohhoijakkaa
Mikä siinä on, että aikuiset ihmiset ei pysty suoraan kommunikoimaan? Aina jotain pelejä.
- Ikis__M
Hohhoijakkaa kirjoitti:
Mikä siinä on, että aikuiset ihmiset ei pysty suoraan kommunikoimaan? Aina jotain pelejä.
Niin ja mikä siinä on että se pitää juuri miehen ottaa yhteyttä asap tai se unohdetaan? Ehkä miehellä on jo jotain muuta menoa sovittuna, menee vaikka auttelemaan jotain iäkkäämpää sukulaista tms. Ehkä se odottaa sopivaa hetkeä kun tulee aikaa jollekin yhteiselle kivalle tekemiselle mutta sittenhän on myöhäistä varmaan jo. Eikös silloin jos on numeroita vaihdettu voi nainenkin keksiä jotain ja ehdottaa eikä vaan yrmyillä vihaisena hiljaa? Jos se nainen on pärjännyt tähänkin astisen elämänsä ilman sitä miestä niin miksi sen pitäisi olla heti sitten joka päivä iholla? eikä voi paria viikkoa odottaa ja antaa järjestellä rauhassa asioitaan ennen vakavaa suhdetta?
No jos se pyysi sun numeroa eikä ota yhteyttä, niin unohda. Ei tarvi alkaa kerjäämään, jos toinen onkin tullut toisiin aatoksiin.
- Tätätäääon
Samassa tilanteessa mäkin. Ihan pelleilyksi mennyt koko homma. Miehet vaan tylyttää. Ensin ollaan kyllä todella kiinnostuneita ja puhutaan kauniita mitä sylki suuhun tuo, pyydetään ulos ja numeroa. Ja sitten ei kuulukaan enää mitään eikä vastata viestiin jos laittaa. Onks tää joku sulka hattuun -juttu?! Tulee hyvä mieli kun saa naisen uskomaan, että kiinnostaa ja nauraa paskaisesti kotona?
- Hohhoijaataas
Joo on huomattu. Toinen mitä nykyään miehet käyttää, on tää "mä oon sit paska jätkä". Ja sit kun tekee paskat, voi vedota siihen että mähän sanoin, oma mokas.
Aikuiset miehet vissiin kuvittelee, et sit voi käyttäytyä ihan miten vaan jos etukäteen varoittelee. Uskomatonta. Peliksi mennyt koko touhu kaikkien osalta, ei ole helppoa ei, pitäisi vaan oppia tutustumaan kunnolla, ennenkuin tuo kaikki tunteet mukaan, mutta onneksi sinun tapauksessa tuossa vaiheessa taidettiin olla vasta ihan alussa, vaikka syöhän se ihmistä, kun suurin osa pelaa "peliä".
Tämä biisi tuli jostain syystä mieleen, eli eikun uuteen aamuun, muista arvostaa itseäsi, sinä et ollut se joka hävisi pelin. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Ff1eEqtlS6Q- tylsämimmi
Hohhoijaataas kirjoitti:
Joo on huomattu. Toinen mitä nykyään miehet käyttää, on tää "mä oon sit paska jätkä". Ja sit kun tekee paskat, voi vedota siihen että mähän sanoin, oma mokas.
Aikuiset miehet vissiin kuvittelee, et sit voi käyttäytyä ihan miten vaan jos etukäteen varoittelee. Uskomatonta.No on musta kyllä aika tyhmää lähteä sellaisen matkaan joka sanoo itseään paskaksi jätkäksi. Mä ainakin sanoisin "aijaa, mä en harrasta paskoja jätkiä"
- Ex--PUA
tylsämimmi kirjoitti:
No on musta kyllä aika tyhmää lähteä sellaisen matkaan joka sanoo itseään paskaksi jätkäksi. Mä ainakin sanoisin "aijaa, mä en harrasta paskoja jätkiä"
Kerrankin nainen jolla on järkeä. :)
- Unohdane
Hohhoijaataas kirjoitti:
Aikuiset miehet vissiin kuvittelee, et sit voi käyttäytyä ihan miten vaan jos etukäteen varoittelee. Uskomatonta.No jos mies sanoo olevansa paska jätkä, niin miksi edes pitää yhteyttä? Pelimiesliike.
- Ex--PUA
Unohdane kirjoitti:
No jos mies sanoo olevansa paska jätkä, niin miksi edes pitää yhteyttä? Pelimiesliike.
Niin oli. Disqualification nimellä tunnettu/yritys näyttää olevansa jännämies.
Ex--PUA kirjoitti:
Kerrankin nainen jolla on järkeä. :)
Eikö ne kaikki järkevät ole järkeviä, muille sopii se omanlaisensa.
Toivoisin vain, että yhä useampi "järkevä" tajuaa homman viimeistään 1 tai 2 kerran jälkeen, jos ovat "kantapään opin" kautta oppivaa lajia.
Se vaan on huono juttu, kun tajuaa millaista "helmeä" etsii, eikä halua mitään muuta, niin homma meneekin jo todella hankalaksi, kun se vie ihan tuhottomasti energiaa.
Jos lähtee "etsimällä etsimään" ja käymään älyttömän määrän itselle "väärää" materiaalia läpi, pelkään että siihen turtuisi ja energia loppuisi kesken, siksi itsekin yritän hahmottaa, että tekisi mahdollisimman vähän "vääriä juttuja" ja mahdollisimman paljon "oikeita valintoja".
- ryppis
Luuletko, että sille miehelle jäi sellainen käsitys, että olit myös kiinnostunut? Jos se oli selvää, ei kannata hirveästi "odotella" (mitä se nyt sitten tarkoittaakaan). Jos taas voisi olla niin, että mies tulkitsi sinun antaneen numerosi vastahakoisesti tms. niin kyseessä voi olla kommunikaationgelma. Otitko esim. itse hänen numeronsa?
- edrthsdfh
Jep, vaihdettiin numeroita. Ei ole vieläkään kuulunut mitään. Kyllä tää oli tässä.
Yllättävää, mutta pakko vaan hyväksyä. Hiukan ihmetyttää, että näin teki kun kuitenkin yhteisiä tuttuja, mutta mistäs näiden ajatuksenjuoksua tietää.
ap - do.it.yourself
edrthsdfh kirjoitti:
Jep, vaihdettiin numeroita. Ei ole vieläkään kuulunut mitään. Kyllä tää oli tässä.
Yllättävää, mutta pakko vaan hyväksyä. Hiukan ihmetyttää, että näin teki kun kuitenkin yhteisiä tuttuja, mutta mistäs näiden ajatuksenjuoksua tietää.
apLaita itse viesti miehelle, ei ole vaikeaa.
edrthsdfh kirjoitti:
apKirjoitin tuolla aiemmin jo, ettei missään nimessä sun pidä ottaa yhteyttä. Käsitin, että hän pyysi sun numeroa ja että sulla ei ollut hänen numeroa. Nyt kuitenkin tässä kirjoitat, että vaihdoitte numeroita.
Miksi sinä et ole laittanut sille aiemmin viestiä jos sulla on kerran numerokin ollut?
- odotellakannattaa
Kannattaa odotella noin 5 vuotta, odotellessa voi tavata muita miehiä, mennä naimisiin ja saada lapsia, niin ei tule odottelu niin pitkäksi.
- deittinainen
Kun kerran itse ehdotti näkemistä ja pyysi numerosi en lähtisi perään soittelemaan.
Myöskään viisi päivää ei ole vielä mitään. Mutta jos ei kahteen viikkoon kuulu, antaisin unholaan mennä. - edrthsdfh
Eli teet niin tai näin, menee väärin päin :D
Jos ei itse laita viestiä, tulkitaan ettei ole kiinnostunut. Jos laittaa, ahdistelee eikä malta rauhassa odotella sopivaa hetkeä.
Helppoa kua heinänteko
ap- scrg
Niin se on. Sama mitä teet, se on aina jonkun mielestä väärin.
Mitä voit menettää, jos itse otat yhteyttä? Kasvosi? Joudut myöntämään että sinua olisi kiinnostanut, vaikka toista ei kiinnostakaan. Olisihan se melkoinen häpeä. Etpä taida uskaltaa sellaista riskiä ottaa. Jos olisin sinä, niin en ottaisi. - Ujokkimies
No nyt sinun pitää miettiä että onko mahdollinen itsesi "nolaaminen" oikeasti niin kamalaa, ettet voisi laittaa viestiä miehelle, joka mahdollisesti odottaa sinun viestiäsi.
Jos mies on kiinnostava, niin kokeile edes. Oikeasti. Kuinka nolo voi muka yksi viesti olla? - scared.bitch
scrg kirjoitti:
Niin se on. Sama mitä teet, se on aina jonkun mielestä väärin.
Mitä voit menettää, jos itse otat yhteyttä? Kasvosi? Joudut myöntämään että sinua olisi kiinnostanut, vaikka toista ei kiinnostakaan. Olisihan se melkoinen häpeä. Etpä taida uskaltaa sellaista riskiä ottaa. Jos olisin sinä, niin en ottaisi.Naisten itsetunto ei tunnu kestävän pakkeja. Juuri noin siinä kävisi. Aloittaja ei uskalla.
- Ex--PUA
On kolme vaihtoehtoa:
- pelimies, jolloin tuo on taktikoitua jonkun ohjeistuksen mukaan; tarkkaile miten sulavia ja näyttäviä ovat hänen tulevat liikkeensä
- ujo jota onnisti, ja nyt pähkäilee kehtaako enää ottaa yhteyttä, kun ensin pähkäili että mistä saa rohkeutta soittaa
- On hukannut numeron.
Olen ottanut tään vuoden puolella kaksi kertaa numerot naisilta, joista en ollut kiinnostunut, mutta jotka oli muuten ok ja jotka kärttivät minun numeroani. Ettei vain olisi käynyt näin? Toivotaan ettei, sillä sitä soittoa ei tule. Sori,- ÄijäX
Muutama skenaario lisää...
- pyysi numeron, koska ajatteli että niin ei tule paha mieli ja pääsee helposti paikalta
- pyytää numeroita, koska tuntee olonsa miehekkääksi, halutuksi, kun niitä saa
- mieli vaan yksinkertaisesti muuttui
- dbfbfddbfdfb
olit kiinnostava siksi mies kanssasi ulos lähtikin, mutta koska kyseisellä miehellä ilmeisesti riittää vientiä muutenkin niin et ollut vain tarpeeksi kiinnostava että ottaisi uudestaan yhteyttä
tuota tapahtuu yleensä niinpäin että nainen on se osapuoli jolla vientiä riittää eikä mies- Xxäx
Miten niin kaikilla naisilla riittää vientiä?!
Miehet vedättää naisia jatkuvasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242