Sanokaapa miehet että mikä on naiselta se julmin teko minkä voi tehdä näyttääkseen kuinka paljon miehen touhut ovat loukanneet. Itse ajattelin että ihan kiusallani teen aloitteen seksiin ja sen jälkeen kun mies on ihan valmis perun koko touhun. Aion kiusata miestäni loputtomiin ja kostaa sen miten hän on minua loukannut kuultuani hänen kymmenistä naisistaan ja siitä miten hän on pettänyt minua. Nyt kyllä ruikuttaa etten saa koskaan jättää häntä.
Ei enää seksiä
6
118
Vastaukset
- Eiymmärräei
Eli sä et oo jättämässäkään miestäs vaikka se on pettänyt sua?
Joopa joo, taas jotain naisen "säälin miestä ja roikun hänessä"-logiikkaa. - naurettavaatuo
Noin kun toimit niin voit olla ihan varma, että vieraissa käynti jatkuu. Luuletko sä että miehesi ottaa tuon jonkunlaisena rangaistuksena? Sähän suorastaan ajat häntä vieraisiin. Aivan varmasti mies kokee tuon niin, että hänellä on oikeus panna vieraita kun oma muija vaan kiusaa.
Minkä takia sä edes harkitset kostamista? Paras kosto olisi että lähtisit pystyssä päin koko liitosta sortumatta tuollaisiin naurettaviin kostoaikeisiin. - Matkalaukut
Minä pakkaisin kamani hiljaa pois ja lähtisin jättämättä jälkiäkään. Puhelinnumero heti salaiseksi eikä mitään yhteydenpitoa. Jos et häntä kiinnosta edes sen vertaa, että olisi sinulle uskollinen, niin miksi hänessä edes roikkusit? Olet ansainnut onnesi. Se tulee vielä usko pois.
- hjustjoo
olet löytänyt tasoisesi miehen, good luck, rock on.
- fgsdgsdg
Hölmöjä olette molemmat, reput selkään ja eri poluille. Elämä on liian lyhyt pelleilyyn.
- dfsdrtgh
Mullakin akka aikoinaan alkoi pihtaileen. Lopuksi homma kääntyi toisin päin eli mä en enää antanut. Sen jälkeen vielä jätin akan ja se oli paras teko aikoihin. Heittäkää tuollaiset pikku kiukuttelijat mäkeen miehet. Elämä on niin lyhyt ettei sitä kannata tuhlata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707