Ostin tänään kirpparilta Asa 1000 Q. Laitteessa tosi hyvä ääni, mutta toinen kanava pimeä. Löytyykö noille retrovehkeille enää korjaajia. Jos tiedätte jonkun kertokaa ihmees.
Retroradio Asa 1000 Q
7
117
Vastaukset
- WakaWanhaPutkiradio
Retroradioiden korjaajia kyllä löytyy. Esim. Joensuussa, Pienteollisuustalossa on antiikkiliike, jossa korjataan jopa vanhoja putkiradioita. Kysele omalta paikkakunnaltasi tai naapuripitäjistä.
- niintietysti
Itse sä tuollaisen korjaat. Katsot vaan, mikä niistä' sulakkeista on palanut ja ehjää tilalle.
- mrradio
Elkot vaihtoon - eli tuoretta tilalle ! Vanhoissa laitteissa - ASA mukaanlukien- oli juotokset kehnoja. Ajan mittaan lyijypohjainen (60/40 lyijy/tinasuhde!) juotos haurastuu. Juotokset kuntoon. Sulake eli varoke palaa jos mitoitettu virrankulutus lisääntyy ! Laite on tällöin välittömän huollon tarpeessa. Eli tuoretta ELKOa tilalle !
- trollia.liikkeellä
Trolli vastaa kolme vuotta vanhaan ketjuun...
trollia.liikkeellä kirjoitti:
Trolli vastaa kolme vuotta vanhaan ketjuun...
look who's talking now.
"Itse sä tuollaisen korjaat. Katsot vaan, mikä niistä' sulakkeista on palanut ja ehjää tilalle. "
Entäs sitten jos sulakkeet ovatkin kunnossa?- Anonyymi
Siinä taitaa olla päätetrankkuina germanium-tyypit AD149. Kyllä niitä vielä joltain löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e581699Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851337- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691111