Ostin tänään kirpparilta Asa 1000 Q. Laitteessa tosi hyvä ääni, mutta toinen kanava pimeä. Löytyykö noille retrovehkeille enää korjaajia. Jos tiedätte jonkun kertokaa ihmees.
Retroradio Asa 1000 Q
7
117
Vastaukset
- WakaWanhaPutkiradio
Retroradioiden korjaajia kyllä löytyy. Esim. Joensuussa, Pienteollisuustalossa on antiikkiliike, jossa korjataan jopa vanhoja putkiradioita. Kysele omalta paikkakunnaltasi tai naapuripitäjistä.
- niintietysti
Itse sä tuollaisen korjaat. Katsot vaan, mikä niistä' sulakkeista on palanut ja ehjää tilalle.
- mrradio
Elkot vaihtoon - eli tuoretta tilalle ! Vanhoissa laitteissa - ASA mukaanlukien- oli juotokset kehnoja. Ajan mittaan lyijypohjainen (60/40 lyijy/tinasuhde!) juotos haurastuu. Juotokset kuntoon. Sulake eli varoke palaa jos mitoitettu virrankulutus lisääntyy ! Laite on tällöin välittömän huollon tarpeessa. Eli tuoretta ELKOa tilalle !
- trollia.liikkeellä
Trolli vastaa kolme vuotta vanhaan ketjuun...
trollia.liikkeellä kirjoitti:
Trolli vastaa kolme vuotta vanhaan ketjuun...
look who's talking now.
"Itse sä tuollaisen korjaat. Katsot vaan, mikä niistä' sulakkeista on palanut ja ehjää tilalle. "
Entäs sitten jos sulakkeet ovatkin kunnossa?- Anonyymi
Siinä taitaa olla päätetrankkuina germanium-tyypit AD149. Kyllä niitä vielä joltain löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220