Itse ravintola-alalla pitkään työskennelleenä olen kyllästynyt ravintolanomistajien tapaan kirjoitella ravintoloita arvioville yleisösivustoille. Esimerkiksi eat.fi-palvelussa Osuma-sivustolla muutamat entiset työnantajani kehuvat nimimerkkien takaa omia ravintoloitaan aika läpinäkyvinkin kommentein. Kun joskus kysyin muutamalta työnanatajalta asiasta, he kieltäytyivät vastaamasta.
Onko teillä samanlaisia havaintoja? Luuletteko, että yltiöpositiivisilla ja totuudenvastaisillakin arvioilla on vaikutusta ravintolan suosioon?
Ravintoloitsijat kirjoittavat arvostelusivustoille
Kyyppari-Kalle
1
89
Vastaukset
- kekkuliravintola
Heh. Mun entiset työnantajat kirjottelee ainkin tohon eat.fi sivulle aika naurettavan kuulosia ylistyskirjoituksia huonosti menestyvästä lafkastaan. Kun paikka ei oo kovin suosittu niin arvosteluja on vähän. Kun joka toinen arvostelu eat:issa on omistajien kehukirjoitus, syntyy aika hassu kuva paikasta. Normaalit kriittiset kirjoitukset erottuvat hyvin omistajien yksityiskohtaisista ylistyksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076