Elikkäs minulla on tuo Netflix ja siinä on 5 profiilia (4 tavallista KIDS).
Otetaan nyt esimerkiksi, että on perhe, jossa on 5 ihmistä; äiti, isä, isosisko, isoveli ja pikkulapsi. Jokaisella on oma profiili heidän Netflix käyttäjällä.
Jos vaikka tuo isosisko antaa jollekkin kaverilleen perheen Netflix tunnukset ja isoveli antaa omille kavereilleen, niin pystyvätkö he kaikki vaan katsomaan samalla käyttäjällä (mutta eri profiililla) sarjoja ja elokuvia ilman mitään lisämaksuja?
Apua Netflixin kanssa!!
Netflixapua
4
58
Vastaukset
- eiollutapua
nyt en osaa sanoa......
- Netflixapua
Jaahas..
Olisko ketään joka tietää?
Profiileja yhdellä tilillä voi olla max 5. Kannattaa ottaa huomioon se että koska yhtä tiliä voi käyttää yhtäaikaa vain kahdella päätelaitteella niin jos esim. isosiskon kaveri katsoo kotona tunnuksillasi ja ja isoveljen kaveri omassa kotona tunnuksillasi et itse voi katsoa. Eli en itse ainakaan jakaisi tunnuksia perheen ulkopuolisille.
- Netflixapua
No niin, kiitos avusta. Tietää nyt, ettri rupea muille Netflix tunnuksiaan jakamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015