Tuntuu et mikää ei oo kohdalla.....

elokuus14w

Eli oon semmone 13w pätkä ja jotku seiska ja kasi luokalaiset pojat on kysyneet et kasvans enää tai et saanko hankittuu autoo ku oon aika pätkä joten pliis auttakaa mua koska must tuntuu et pojat niinku dissaa mua tai jotai....... :/

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertta345

Juo maitoa. Ja harrasta paljon liikuntaa. Mene jollekkin juttelemaan... :)

• elokuus14w

Tai sit se o vaa joku geeni juttu......

• jjjjjjjjjgg

Vanhempien/suvun pituudet antavat suuntaa ja todennäköistä pituusluokkaa minkä pituseks kasvat. Mutta tässäkin on poikkeuksia eli esim lyhyistä vahnemmista on tullut pitkä lapsi tai päinvastoin. Mut niin olet vielä nuori ja varmaan kasvupyrähdyskin sinulla on vasta tulossa. Pojat saattaa kasvaa vielä pituutta armeijasskin. Eli älä huoli sinusta voi tulla vielä vaikka kuinka pitkä :)

• Oldie

Sukulaispoikani oli erittäin lyhyt lapsena, mutta 15-vuotiaana hän venähti yhdessä kesässä 180-senttiseksi. Sulle voi tapahtua sama.

Elämässä menestyminen ja esim. auton hankinta ei ole pituudesta kiinni.

• elokuus14w

Huh.... ettei pituus vaikut auton hankintaan millää taval <3

• Oldie
        elokuus14w kirjoitti:

Huh.... ettei pituus vaikut auton hankintaan millää taval <3

No joissain ääritilanteissa voidaan tietysti joutua tekemään joitakin teknisiä muutoksia autoon, jos oikein lyhyt on. Sellaisetkin ihmiset, joiden molemmat jalat on amputoitu, ajavat autoa, joten lyhyetkin siinä onnistuu.

Ja mä uskon, että sä kasvat vielä. :)

Minä opetin sitä lyhyttä sukulaispoikaani ajamaan autoa jo sinun ikäisenäsi eli melkein pari vuotta ennen kuin hän alkoi kasvaa pituutta. Hyvin se ajaminen häneltä onnistui, piti vaan laittaa tyyny pepun alle ja säätää penkki ihan eteen. :D

Miten pitkä sinä olet ja onko murrosikäsi jo alkanut?

• elokuus14w
        Oldie kirjoitti:

No joissain ääritilanteissa voidaan tietysti joutua tekemään joitakin teknisiä muutoksia autoon, jos oikein lyhyt on. Sellaisetkin ihmiset, joiden molemmat jalat on amputoitu, ajavat autoa, joten lyhyetkin siinä onnistuu.

Ja mä uskon, että sä kasvat vielä. :)

Minä opetin sitä lyhyttä sukulaispoikaani ajamaan autoa jo sinun ikäisenäsi eli melkein pari vuotta ennen kuin hän alkoi kasvaa pituutta. Hyvin se ajaminen häneltä onnistui, piti vaan laittaa tyyny pepun alle ja säätää penkki ihan eteen. :D

Miten pitkä sinä olet ja onko murrosikäsi jo alkanut?

Mä oon joku 135 cm ja mul on alkanu joskus 12w menkat rinnat alkanu pikkuhiljaa kasvaa.... mut mul on myöski lonkat pois paikoiltas ja tämmöstä et sekin saattaa vaikuttaa pituuteeni

• Oldie

En varmaan ollut ainoa, joka luuli sinua pojaksi.:D Tytöt kun harvemmin huolehtii auton saamisesta. :)

Tottahan se on, että olet keskimääräistä lyhyempi, mutta ei se tee sinusta yhtään sen huonompaa ihmistä ja sinulla on vielä aikaa kasvaakkin.

En oikein tiedä miten pystyisin enemmän sua rohkaisemaan tai auttamaan. Mut autoa sä pystyt kyllä aikanaan ajamaan. :) Jos sulle vielä vinoillaan auton ajamisesta, niin voit vaikka heittää siihen vastaukseksi sen, että ajaahan ne jalattomatkin autoa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5347
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      548
      1899
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe