Ole aina mieluummin ensiluokkainen versio itsestäsi kuin toisen luokan versio jostakusta muusta.
Viisaus iltaamme
27
<50
Vastaukset
- Paremmin_
Ole mieluummin edes toisluokkainen versio itsestäsi kuin minkäänlainen versio jostakusta muusta.
- kylläsöin
Söin tänään kaksi porkkanaa.
- KylläKiiitos
Ihanaa Onni <3
- jokainenitsenään
Viisas viisaus.
- Otm_Shank
Muistapa tuo, Onniseni.
- Otm_Shank
Onnii kirjoitti:
En ole Onnisesi, joten muista itse.
Et voi sitä tietää, aina on olemassa pieni mahdollisuus :)
Otm_Shank kirjoitti:
Et voi sitä tietää, aina on olemassa pieni mahdollisuus :)
Olen melko varma.
- toiveonni
Osta mulle BMW X6 joululahjaksi.
- muttayritykseksijää
Yritätkö Onni sivistää palstakansaa? Kiitos tästäkin yrityksestä.
- Kohtalolla_on_asiaa
Eikö kelpaisi ensiluokkainen versio jostakusta muusta?
- Olethelmi
Voi Onni :)
- onneasulle
Onnille
Onnea
Tonni- melkeinmuistin
Ai niin, onnillahan tosiaan oli eilen nimpparit.
melkeinmuistin kirjoitti:
Ai niin, onnillahan tosiaan oli eilen nimpparit.
Tarkoitin tonnia. Onnin nimipäivät on vietetty aikoja sitten. 50e euron seteleinä kiitos.
- onneasulle
Onnii kirjoitti:
Tarkoitin tonnia. Onnin nimipäivät on vietetty aikoja sitten. 50e euron seteleinä kiitos.
Tarkoitin kyllä tonnilla onnea jotakin muuta kuin rahaa.
- sanopase
Kuulehan Onniseni, mitä hyötyä olisi olla joku muu immeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047