Onko Kuhmalahdelta julkaistu sukukirjoja? Ainakin Vehkajärven Näppilää koskevat tiedot kiinnostaisivat.
Kuhmalahti
8
1402
Vastaukset
- Kuhmalahtelainen
Eipä niitä kovin paljon taida olla. Jotain tietoa joistakin suvuista löytyy muistaakseni Bergholmin sukukirjasta (Bergholm Axel : Sukukirja I - II). Samoin löytyy R. Raitio, Neppius-Neppenström-Adler suku. Joskus viime vuoden puolella ostin omakustanteen Tella Iisakkila: Juuret Kuhmalahdella - Oksat maailmalla. Joitakin muitakin omakustanteita saattaapi löytyä. Sitä, onko noissa tietoa juuri Näppilästä, en tiedä.
- nepius
Hei
Näppilä on ollut aikanaan sukutilan nimi. Nimestä on muodostunut myöhemmin Neppius.
Minulla on jossain Raition, alkuaan pr. Yrjö Blomstedin tekemä sukututkimus Neppius-Adler-Neppenström suvusta. Tuo tutkimus on minulla vain monisteena.
Waneus-sukukirjasa on jotain Neppius -Näppilä suvun vaiheista. Ne ainakin löytyvät netistä. - nurmilapeus
Hei
Lienet jo saanutkin vastauksen.
prof. Yrjö Blomstedt teki aikoinaan Neppius-suvusta tutkimuksen, ota Raitio on plakioinut.
Näppilä on tila,josta Neppiukset ovat saaneet nimensä.
terv Paula Neppius- Anonyymi
Lahden suku on vissiin siltavuoren sukua,aika paha.
- Anonyymi
Myheritage on israelilainen
- Anonyymi
Onko tämä sama kuin Sahalahden Vehkajärven Näppilä. Siellähän on talo jo varhain jaettu neljää samannimiseen taloon.
- Anonyymi
Onko Kuhmalahti Jämsässä päin. Siellä o aktiivinen yhdistys, kysy sieltä! Tapasin yhden sikäläisen naisihmisen, joka kuuluu yhdistykseen tai ainakin tiesi siitä.
- Anonyymi
Ei, Kuhmalahti ei ole Jämsässä päin.
Genistä löytyy ainakin pari sukuhaaraa.
https://www.geni.com/people/Lauri-Näppilä/6000000053022371920
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106