Lenovo Yoga Tablet 2 10" 32GB Windows - neuvoja

NeuvojaVailla

Ostin Lenovo Yoga Tablet 2 10" 32GB Windows tabletin. Tämä on minun ensimmäinen tablettini ja ensimmäistä kertaa käytän nyt Windows 8 käyttöjärjestelmää. Mieleeni on siis tullut kysyttävää.

Otin virranhallinnan lisäasetuksista näytön kirkkauden automaattisen säädön pois päältä, silti kirkkaus säätyy välillä itsestään, miten saan automaattisen säädön kokonaan pois päältä?

Otin OneDriven kaikki synkronoinnit pois päältä, en käytä sitä. Saako OneDriven poistettua/suljettua kokonaan? Esimerkiksi onko OneDrivellä joku palvelu jonka voisi poistaa käytöstä?

Kysyn tästä ketjusta myöhemminkin jos tulee lisää ihmeteltävää.

Kaikki neuvot jotka liittyvät tabletin nopeuteen, akkukeston pidentämiseen, käytön helpottamiseen ja toki kaikki muukin kiinnostaa.

9

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsafdsa

googlella löytynee paremmin vastauksia noin yksityiskohtaisiin juttuihin

• NeuvojaVailla

Unohdin mainita etten löytänyt googlesta apua.

• Googlettaja12
        NeuvojaVailla kirjoitti:

Unohdin mainita etten löytänyt googlesta apua.

Silloin tietokonekurssille mars. Jokaisen täytyy osata käyttää Googlea.

• antroiti
      • NeuvojaVailla

Kiitos. En tajunnut katsoa googlen antamia sivuja joissa puhuttiin Pro mallin tabletista, minulla kun ei ole tästä Pro mallia. Nyt ymmärrän että kunhan on Windows 8 ja tabletti niin asetukset voivat olla samat.

Antamassasi linkissä oli apu automaattiseen näytön kirkkauden säätöön, kiitos siitä. Piti Intel näytönohjaimen asetuksista laittaa virransäästö pois päältä.

OneDrivestä, olen googlaillut ja lukenut aiemminkin antamasi linkin, minulla ei jostain syystä ole kaikkia samoja asetus vaihtoehtoja kuin mitä linkissä pyydetään säätämään. Esimerkiksi ensimmäisen vaiheen "Unlink OneDrive" vaihtoehtoa minulla ei ole.

OneDriveä en siis ole saanut pois taustalta, tähän kun saisin vielä apua.

• antroiti

Since OneDrive is built into the operating system in Windows 8.1, you cannot uninstall it. Elikkä onedrive on integroitu uusimpaan 8,1 windowsiin, sitä ei voi erikseen poistaa, ottaa vain synkronoinnit pois päältä, ei vissiin voi muuta. ihan kuin internet explorer: Because Internet Explorer is a Windows feature, you can't uninstall it

• NeuvojaVailla

Täällä taas. Uusi kysymys: miten saan näytön sammutettua ilman että menee lepotilaan, niin että esim musiikki soi vaikka näytön sammuttaa? Asetukset käyty läpi ja testattu kaikkea moneen kertaan, osaisiko joku neuvoa minua tässä?

• Leinolainen

Virranhallinnasta se pitää hoitaa, ota pois kaikki lepotilat, unitilat yms. toiminnot.

• NeuvojaVailla
        Leinolainen kirjoitti:

Virranhallinnasta se pitää hoitaa, ota pois kaikki lepotilat, unitilat yms. toiminnot.

Virranhallinta käyty läpi monta kertaa, sieltä en tätä pysty tekemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1471
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1285
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      987
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe