olin poissa treffipalstalta 9 vuotta, aikoinaan etin sieltä seuraa mutta ei löytynyt, sitten menin kapakkiin ja vedin kännin ja sain naisen mukaan. no nyt olen siis eronnut siitä ja kauhukseni kun palasin palstalle niin 40 pros on samoja kuvia siellä eli naiset on tuhlanneet 10 vuotta elämästään etsien oikeaa prinssiä..heheheheheeheheheeeeee mikä voi olla turhempaa.
no ei siinä kaikki, kirjoittelen naistenkanssa ja kaikki menee hyvin aina saan vastauksen kunnes alan udella joskoon tapaaminen kävisi, sen jälkeen yhteydenpito loppuu, miksiköhän? ei siinä mitään hätää minulla ole mutta naisilla alkaa valua tiimalasista aika hukkaan.
jyväskylän vapaat naiset
ghjklkjhg
2
107
Vastaukset
- etkelpaa
Kuten sinultakin aika valuu samanalailla..ja näytät vanhalta papparaiselta kun hiuksia ei ole kuin pari karvaa,,
- gfhjkmbnvbcv
onneksi vielä on karvoja päässä, muna seisoo hallitusti ilman kikkailuja, seurustelen tässä 3 naisen kanssa tosin en samana päivänä, rahaa on matkustella ja tehdä mitä huvittaa, mutta sitä ei voi kertoa ettei kukaan ála siipeilemään.
olen tyytyväinen kyllä seksielämääni. mutta kuitenkin kivaolisi tavata joku ihan speciaali nainen. enkä tarkoita että sen pitää olla vain tiukka, muitakin avuja saa olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259