Ruotsilla menee hyvin

SelväTapaus

Ruotsi on Euroopan vahvimpia talouksia samalla kun naapurimaa Suomi kyntää pohjamudissa. No, ilmankos närpiöläinen on Ruotsin valtionpankin pääjohtajana.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutismaa

No.hurri muuttaa ruotsiin vaan.

Ruotsi muuten joutuu nostamaan verojaan, että pystyvät maksamaan maahanmuuton yhä kasvavat kustannukset.

• Gullituksen_takana

Ahneilla menee hyvin. Katsoin juuri H&M:stä kertovan ranskalaisten tekemän dokumentin. Hyvä että aletaan paljastamaan puhtoisen Ruotsin todelliset kasvot ja ne on ahneus. Siksi ottavat mamujakin, kun huono omatunto. Suomalaisten ei todellakaan tarvitse seurata Ruotsia, me olemme sentään kunniallinen kansa, vaikka olemme vaatimattomia.

• ifi

Ja eläkkeet nousee 1,7 % vuodessa ,vaikka ennuste oli yli 4 %.Suo siellä vetelä täällä.

• 815

Ruotsin suurin etu Suomeen nähden on se,että heillä on oma valuutta.

• hannu hanhet nyt aina luulee pääsevänsä helpommalla kuin muut. mutta sitten tulee svartskalle anka ...

• skevola

Kyllä se Ruotsin menestys varmaan johtuu kielestä. On se niin ylivertainen, että sitä kannattaa opiskella muidenkin. Alkavat kuulemma ottaa kaikissa länsimaissa pakolliseksi ja kehittää sen taitajista kulttuuria kantavan eliitin, joka hallitsee tiedonvälitystä.

• Retuperäää

Ruotsilla olikin oikeistolainen hallitus viime syksyyn , mistä heidän alamäki alkoi .

• fennonmaa

siirtomaaherrat siellä kuluttavat suomesta ryöstettyä omaisuutta.

• åkeW

Ruotsissa ei ole kuuleman mukaan pakkosuomea vaan suurten maailmankielten opiskelua. Olisiko siinä suurin syy menestymiseen koska kykenevät myymään monella kielellä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe