Olisimme porukalla lähdössä kesäkuussa Lappiin vaellukselle. Toiveena olisi hyvä rengasreitti kolmen päivän vaellukselle. Kuntoa riittää ripeäänkin tahtiin.
Onko teillä suositella mitään hyviä reittejä? Merkitty reitti pitäisi olla, ja mielellään autio- tai varaustupia matkan varrella.
Kiitos avusta!
Rengasreitti Lapissa, ehdotuksia?
5
642
Vastaukset
- varg111
Kiilopää Suomunruoktu Luirojärvi Lankojärvi. Kolme yötä autio/varaustuvissa. Polut vahvoja kämppien välillä mutta eivät ole merkattuja. Suunnistustaitoa tarvitaan. GPS auttaa pulasta.
- Vaellus2015
Kuulostaa hyvältä! Palaako reitti siis samaan kohtaan eli kiertääkö polku rengasmaisesti?
- varg111
Lankojärveltä Kiilopäälle Rautulammen kautta.
- Hyvä_kierros
Kevon reitillä Kuivin kierros. Luomusjärvi-Kevon kanjoni-Fiellun putous-Kuivi-Luomusjärvi.
Lemmenjoki on mainio paikka, varsinkin jos onnistuu kesäkuussa ennen hyttysiä liikkeelle. Vakiolenkki on noin 50 km, osin avotunturissa. Tupia on. Veneellä pääsee tarvittaessa alkumatkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244