http://www.iltalehti.fi/viihde/2015051819715158_vi.shtml
Niin kovin onnellisia olivat ja aina antoivat ylistäviä parisuhdehaastatteluita! Onko Lolalla uus mies? Kun oma aviomies ei edes tiennyt erohakemuksesta!???
Onko Lola löytänyt uuden äijän, hän EROAA!
27
224
Vastaukset
- MENEPOIs
Mene jo h-ttiin palstalta sekoilija. Pistän sinusta viestiä ylläpidolle niin saat ikuisen bannin tänne palstalle. Siis sinä joka puutut jokaiseen asialliseen keskusteluun sekokommenteillasi.
- silikoonit
Tämä on shokki, kuinka pääsemme tämän ylitse?
- matumbo_kikaju
Afrikassa ei tuolla tavalla eroaminen onnistuisi!
- 168tuntia
Eipä huolta, torstaina ilmestyy uusi viikkolehti, joka tunnetusti tietää taustat ja jollei tiedä, arvaa.
- Incognito2
No eipä se ole yks eikä kaks julkkispariskuntaa, sen enempää täällä Suomessa kuin suuressa maailmassakaan, jotka tavan takaa hehkuttelevat parisuhdehaastatteluissaan onnellaan ja sitten ykskaks se onni loppuu kuin seinään. Olen itse vuosien varrella kuullut joskus tiettyjä juoruja tästä pariskunnasta, mutta minä en heitä kumpaakaan henkilökohtaisesti tunne ollenkaan eikä minulla siis ole aavistustakaan, onko niissä jutuissa ollut mitään perää. Ihmiset nyt puhuvat vaikka mitä, selän takana ja nimettömästi. Vaikuttaa siltä, että Lolan miehelle ero on tullut täydellisenä yllätyksenä. Jos jotain on tapahtunut, varmasti jokatorstaiselle aviisille on kerrottu ja kohta se kertoo kansalle.
- nolo.temppu
Onhan se joka tapauksessa nolo esitys 10-vuotiselle avioliitolle, että lähdetään yhdessä arjen askareisiin, ei puhuta toiselle mitään ja erotaan selän takana, oli syys sittten mikä tahansa.
Joo, ei siinä ainakaan toisen ihmisen kunnioittamisesta voida paljoa puhua. Kovasti on tämä nainen esittänyt julkisuudessa täydellistä julkisivua ja kulissit on olleet komeasti pystyssä, mitähän niidenkin kulissien takana todellisuudessa oikein on tapahtunut? Hänen eroamisensa ei tietenkään minulle kuulu, mutta olisi nyt edes lasten takia hoitanut asian "vähän" fiksummin ja tahdikkaammin.
- niinseonvain
Kun löytyy uusi ja rikkaampi vanha menee vaihtoon
- 100xrk
Jarkolle kävi niin kuin kävi Tarja Smuralle.
- himonäätä
Lola jätti ilmoitustyylisesti ensimmäisen poikaystävänsä ja tanssipartnerin Tomi Pohjankukan kun halusi "vaihtaa tylsyyden villiin seksiin" kouluaikojejn ihastuksensa kanssa. Tämä joskus 1997-1998. Ei ole mitään akka oppinut vanhetessaan.
- muistan
Joo muistan. Yöllä oli kuulemma päättänyt erota Tomista ja jo seuraavan aamun elikkä viikonlopun iltapäivälehdessä oli pitkä ja seikkaperäinen tilitys asiasta, haastattelu annettu eräälle tunnetulle seurapiiritoimittajalle. Lolan vakiotoimittaja noihin aikoihin. Oli vissiin soittanut sille yön aikana, että varmasti pääsisi samantien lehtiin ja julkisuuteen. Nyyhkytteli haastattelussa eroaan kuin olisi aivan murtunut ja seuraavalla viikolla lääpästi lehtien kansissa uuden "miehensä" kanssa. Sehän oli joku ravintolan portsari mikälie. Ja nolasi Tomin täydellisesti julkisesti, kun lähes samantien poseerasi Havaijilla Seiskan kannessa tämän uuden päällä hiekkarannalla minimaalisissa bikineissä ja lehden kansi kirkui: "vaihdoin tylsyyden villiin seksiin!" Oli kyllä niin mautonta touhua, että. No nyt alkaa sitten tämän herra Wallinkosken julkinen haukkuminen...
- doub
Muistaakseni tämä pariskunta ilmoitti jokin aika sitten naistenlehden haastattelussa että heillä on "vapaa suhde"....
En lukenut haastattelua joten tarkemmin en asiasta tiedä eikä se mulle kuulukaan, mutta itsepä haastattelun antoivat.- vieraspässi
Sitten vapaasuhde ei jatku enää
- begdgazefre
Kohta selitetään kuinka eroa on harkittu kauan ja pitkään, n 10 vuotta, joten kyseessä ei ole mikään hätäinen ratkaisu......hahhah!
- hyihyihyi
Jep, vahinko vain että mies jo paljasti saaneensa tiedon erosta iltapäivälehden kautta?! Voisiko puolisoaan enää pahemmin nolata...
Jos tuo on totta niin "hyi Lola".
- Lola.Kankaanniemi
Nyt Lola voi ottaa taas tyttönimensä käyttöön.
- lapsiparat
Alkaa tappelu lapsista, ei hyvältä tunnu. Jokin aika sitten Lola kehui jossain lehdessä kieltäytyneensä monesta tv-ohjelmasta.. "meillä ei kuvata yhtikäs mitään."
Pian on myyntikuvat Seulun huvilatie 2 levällään netissä.
Lola on sellainen tuuliviiri, ei pysähdy tyynelläkään. - selvä.homma
Lola on löytänyt rikkaan miehen.
- Anna.mun.kaikki.kestää
Lola Wallinkoski kertoo nyt tuntemuksistaan Facebookissa.
- Elämä ei aina mene niin kuin itse suunnittelee. Se opettaa ja kasvattaa.
- Eteenpäin on kuitenkin mentävä, vahva on oltava niin tänään kuin huomennakin. Uskon silti vielä, että kaikella on tarkoituksensa. Kiitollisuus lapsista ja ystävistä kantaa yli pahimman surun.
Wallinkosket ehtivät olla naimisissa 10 vuotta. Heillä on kaksi lasta.
(Iltalehti)
Ihminen kirjoittaa, kuin häntä olisi kohdannut jokin odottamaton vastoinkäyminen ja siitä pyritään nyt selviytymään. Itsehän hän tämän temppunsa teki ja erityisesti toiselle osapuolelle aiheutti. Kaikella on tarkoituksensa?!Veit sanat suustani. Tuostahan tulee ilmiselvästi mieleen, jos ei asian laitaa tiedä, että mies on jättänyt Lolan, eikä päinvastoin. "Kiitollisuus kantaa yli pahimman surun", eikä alennu 10 vuoden avioliiton ja kahden lapsen jälkeen edes ilmoittamaan asiasta miehelleen, kun vie paperit raastupaan! Voisiko toista ihmistä enää tylymmin kohdella?! Täysin samanlaista mediapeliä kuin silloin kauan sitten Lolan heivatessa tanssipartnerinsa ja monivuotisen nuoruudenrakkautensa Tomin, ensin nyyhkytteli roskalehdissä eroa seurapiiritoimittajalle ja siitä muutaman päivän kuluttua hehkutteli jo uutta onneaan! Loppuun asti laskelmoitua touhua!! (Saivatkohan pariskunnan lapsetkin lukea erosta lehdistä?! Tai kuulla vaikka koulun pihalla?!)
- Kaksinaamainen.persoona
Varokaa, miehet, tällaisia naisia. Heittäytyy uhriksi itse aiheuttamaansa vastoinkäymiseen ja latelee ulkokultaisesti muilta opittuja fraaseja vakuuttaakseen, että häntä on niin kaltoin kohdeltu, mutta urheasti tässä yritetään selvitä.
- NainenItsekin
Kaksinaamainen.persoona kirjoitti:
Varokaa, miehet, tällaisia naisia. Heittäytyy uhriksi itse aiheuttamaansa vastoinkäymiseen ja latelee ulkokultaisesti muilta opittuja fraaseja vakuuttaakseen, että häntä on niin kaltoin kohdeltu, mutta urheasti tässä yritetään selvitä.
Aamen! Ja todellakin aivan järkyttävän alhaista oman kumppanin kohtelua. Missä historia toisti jälleen itseään. Toivottavasti elämä iskee takaisin tuosta vielä kunnolla.
- 65tgyfxchytg
Parempi lähteä kuin olla väljähtyneessä suhteessa, olisi ukolta päässyt kuitenkin itku jos olisi suoraan lapun lyönyt pöytään.
- gggeeee
OMG.
- nyyhnyyhnyyh
Itku pitkästä ilosta
- leevitsalo
Aika tuhdit puhelinpylväät on nuo Lolan sääret.
- KouluttamatOn
Mikä koulutus tällä Odusogalla on, peruskoulu/tanssikoulu?
Tomin pesulassa oli aikoinaan töissä, sen jälkeen sekalaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171