Kävin tässä taannoin katsastamassa autoni. Siellä olivat katsastusmiehet nielaisseet myrkyn. Ainakin siltä näyttivät.
Puhuva katsastusmies olisi erinomaista palvelua
34
2899
Vastaukset
- ex-asiakas
Nivalan autokatsastus on ollut jo vuosia maailman vastenmielisin katsastuskonttori
- läx-vex
samalla linjalla ollahan
- AuToNomistaja
Minulla taas on vähän erilaisia kokemuksia. Olen saanut aina hyvää palvelua, vaikkei tietenkään aina välttämättä hymy korvissa katsuri olekaan ollut. Voisiko joskus olla niinkin, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan? Ei tietenkään aina voi olla hyvä päivä, ei sinullakaan ole. Mutta niinhän se tahtoo mennä, että paha kello kauas kilkkaa, eli olen toki kuullut joidenkin tuttujeni saaneen huonoa palvelua ko. paikassa. Oletteko muuten hoksanneet, että Nivalan katsastusasemalle voi varata ajan, jokapaikkaan ei voi.
- Asiakaskato
Ainu paikka missä auto on mulla määrätty ajokieltoon, 1kk oli vielä edellistä leimaa jälellä, pikku vikoja jotka korjasin melkeen samana päivänä. Jostain syystä tällä kyseisellä katastusasemalla välillä menee pikku vikojenkin kanssa katsastuksesta läpi ei kuitenkaan semmonen mikä on hylättävä, joskus taas viilataan ns. pilkkua ja vikalista aikamerkityksettömistä asioista? onko se vain jokunen vanha auto hylättävä vaikka käytännössä olisi täysin mitätön pikku vika jonka voisi korjauskehotuksella kuitata, olen törmännyt vähän vastaavaan kyllä muuallakin.
- Ilimastamainostako
Taitaa talon väki huuella!
- Luonnevika
Mistähän johtuu että Nivalalaiset ajavat ylivieskaan tai haapavedelle katsastamaan autonsa, vaikka omalla kylällä on ollut katsastusasema omistajan rehentelyn mukaan jo 16v,
- missaliisa
Asennetta puolin ja toisin kehiin. Jos ei vihti ajella naapuriin niin sitten käyttää sitä mitä tarjolla. Onhan noita juttuja kuullut.
- Anonyymi
Omistaja julistaa vihaavansa uskovaisia. Sellaista en kannata kun palvelun taso on muutenkin niin ja näin
- Anonyymi
Mutta jos palvelu olisi hyvää, niin sitten kannattaisit vai?
Missäs tätä julistusta muuten on? En ole törmännyt kuin S24:n huhuihin.
- Anonyymi
Aina olen saanut tosi asiallista palvelua ei valittamista
- Anonyymi
Pienikulliset bemari luisuttelijat kitisee
- Anonyymi
Jep pienikullisten hupatusta! Yhtä kertaa lukuun ottamatta ollut hyvää palvelua.Jos on pompannut niin ihan aiheesta.Ei oo tarvinu muualle lähtä katasttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep pienikullisten hupatusta! Yhtä kertaa lukuun ottamatta ollut hyvää palvelua.Jos on pompannut niin ihan aiheesta.Ei oo tarvinu muualle lähtä katasttaa.
Heh,heh,vai on kullinmittaajat vakioasiakkaita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh,heh,vai on kullinmittaajat vakioasiakkaita...
Ehei bemarikuskit ovat niitä vakioasiakkaita, en tosin ymmärrä miksi juuri bemarikuskit mittauttavat kullinsa, liekkö vaatimus bemarin rattiin pääsyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei bemarikuskit ovat niitä vakioasiakkaita, en tosin ymmärrä miksi juuri bemarikuskit mittauttavat kullinsa, liekkö vaatimus bemarin rattiin pääsyssä.
Nivalassa 70e, ykas 40 e. Ykas ei tarvi ootella, eikä katella yrmeitä äijiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Ylivieskassa katsastus on 40€? Eikö päälle tule päästömittausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nivalassa nettivarauksella 39€ päästömittaus 21€.
- Anonyymi
Autohan siinä katsastetaan (tarkistetaan) eikä siihen palveluun kuulu mitään psykoterapiaa omistajalle, riittää että hänelle kerrotaan "mitä ajoneuvolle kuului".
- Anonyymi
Nivalassa 21 39 11 = 71e . Ja todella huono palvelu . A katsastus ykas hyvä . Edullinen ,ystävällinen . Ja homma toimii . Ja pilkkuja ei viilailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nivalassa 21 39 11 = 71e . Ja todella huono palvelu . A katsastus ykas hyvä . Edullinen ,ystävällinen . Ja homma toimii . Ja pilkkuja ei viilailla.
Oli tosi hyvä, vissiin liian hyvä kun ei ole enään palvelua ollenkaan.
- Anonyymi
Hyvä ja asiallinen katsastuspaikka se on Nivalassa,olen tyytyväinen jos pirssissä on vikaa se laitetaan kuntoon ja sitten on turvallista liikkua tienpäällä sitävartenhan niitä tarkistetaan.
- Anonyymi
Jaa jospa se hakkaa eukkoaan alapään palleilla se lienee sallittua.
- Anonyymi
Ensiviikolla meinaan käyttää autoni konttorilla, olen käynyt jo vuosia mukavia tyyppejä lupsakka meininki .
- Anonyymi
Omistajan ääni täälläkin kuuluu siis kirjoittelee..
Aikoinani käytin pirssiä ei mikään normi pirssi sanoivat hylky tulee ja tuli kerroin käykää lukeen trafin sivuilta miten on siel oli selvaästi ohjeet miten tutkitaan kyseinen auto, sanoivat et ei tarvi niin kauvan tehty katsastuksia et tiietään .
HYLKY tuli ajoin suoraan Ylivieskaan kerroin asian katsastivat uudellamaksulla ja lukivat trafin ohjeet kyseiseen autoon ja leimatuli.
Siis näin kävi Nivalassa ei antanut luonto periksi lukea trafin ohjeita.
EN SANONUT PAHASTI SANOIN HYVÄSTI,sen jälkeen en ole käynyt enkä käy.
Sellaista palvelua saanut nivalainen kirjoitti ja tämä on tosi.
- Anonyymi
jos menee öykkäri asenteella ihan mihin vain voi saada sitä mitä tilaa.
- Anonyymi
"jos menee öykkäri asenteella ihan mihin vain voi saada sitä mitä tilaa."
Olikos kommentin kirjoittaja paikalla vai kirjoittelee omia mielipiteitä asiasta tietämättä.
En öykkäräinyt enkä möykännyt asia asiana ja sillä selvä.
- Anonyymi
Nivalassa on hyvå katsastuskonttori
- Anonyymi
Ei ole .epäystävällinen . :ja ennenkaikkea Sikakallis .
- Anonyymi
Huippu paikka kelepaa Nivalaisten käyvä
- Anonyymi
29e ..Haapajärvellä. kaasumittaus kympin marjoniemellä. Yht.39ekua. Hyvä,nopea palvelu just kerkes sumpin juua .korj.kehotus vinkkarit vaihtoon.
- Anonyymi
Hienosti 20 v homma toiminut mutta nyt tyssäs piti ajaa ylivieskaan
- Anonyymi
Lisäys minun vika .Ei ymmärtänyt leikkiä niin ei ruvennut katsastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys minun vika .Ei ymmärtänyt leikkiä niin ei ruvennut katsastaan
mistä laskit leikkiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728