Onko grillaus vai Weeberiä?

Otukka

Meillä on mökillä 9,95 maksanut pallogrilli jo kolmatta vuotta, mutta alkaa olla pyörät lonksallaan ja kahvoja rikki. Tykkäämme grillatusta lihasta ja makkarasta, joskus laitetaan myös erilaisia vihanneksia, mutta vähemmän. Grilli kyllä pelittää ihan OK, mutta ajattelin hankkia kaasugrillin, kun on jäänyt pari täyttä kaasupurkkiakin matkailuautosta. En todellakaan halua viidensadan grilliä, tai siis haluan, muttei ole varaa niin kalliiseen. Monissa paikoissa on parilla satkulla jopa rosterikuorisia ja rosteripolttimilla varustettuja grillejä. Voisiko joku, joka on kokeillut halvimpia grillejä, kertoa käyttökokemuksiaan, ja myös kertoa suurimmat ongelmat. Perheemme on aika iso (3 aikuista Pappa mukaanlukien, ja 3-4 murkkuikäistä lasta). Millainen olisi riittävän hyvä, mutta ei hirmu kallis. Vai pitääkö jatkaa kympin pallogrillillä?

2

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nautiskellen

Suosittelen kunnollista isoa pallogrilliä (57cm). Se on huippukokkienkin valinta. Piittusytytin vaan lisävarusteeksi niin saa sytytysvaiheen helpoksi. Kyllä kaasugrillitkin tietysti käy, mutta ei siinä mielestäni ihan sitä samaa kunnon grillaamisen makua saa.

• molempihyvä

Itse grillasin 10v alle 200€ kaasugrillillä. Ihan hyvin toimi ja oli helppo. Nyt sitten ostin sen Weberin hiiligrillin, koska appiukon mokillä tein grillaukset hiilellä ja pääsi siihen maailmaan sisään. En tykkää nykyään grillata kiireen kanssa. Kunnon pallogrilli on eri maailmasta kuin se 9.90€ halpisgrilli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2650
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe