Mitä teette sunnuntaina

vauhtivauhti

Enää sunnuntai välissä ja sitten maanantaina rysähtää! APUVA :D Toisaalta ihanaa että vihdoin tämä loppuu ja toisaalta jännittää valtavasti. Mitä aiotte tehdä sunnuntaina? Pänttäättekö vielä jotain yksityiskohtia iltamyöhään vai aiotteko ottaa koko päivän rennosti?

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekavapaapäivä

Jännittää ja panikoida! No toivottavasti ei. :)

Tavallaan itse ehkä miettii että pitäisikö kerrata edelleen, ja että jos vaikka kuitenkin oppisi vielä jonkun yhden uuden yksityiskohdan ja ne sattuisivat kysymään juuri sitä! Mutta onneksi on ystävät joista osa on jo oikiksessa eli kokenut saman tilanteen, ja jotka puhuvat järkeä, sekä ennen kaikkea rakas avopuoliso joka on luvannut järjestää minulle rentouttavan päivän kaikkeen muuhun kuin pankkisääntelyyn liittyen! Vähän niinkuin ennen maratonia lepopäivä, ja kuulemma voi korkeintaan puoli tuntia kysellä minulta termien selityksiä että pysyy "lihakset vetreinä". :D

• baselbaby

Luen vaan iltapäivään saakka, sen jälkeen rentoudun loppupäivän ja illan ja laitan kaikki kimpsut ja kampsut maanantaita varten valmiiksi.

Maanantaina toivottavasti herään virkeänä hyvin nukutun yön jälkeen, syön tukevan aamupalan ja kuulokkeet korvilla suuntaan yliopistolle :)

• Hattaraksi

Mä oon sellane ressipaukku etten pysty olla lukematta huomenna vaikka kaikki sitä neuvoo että jos luet lue edes vähän vain ja sit relax! Täytyy kattoo joskos huomenna malttais vaikka kattoa pari jaksoa jotain hyvää sarjaa illalla :) fiilikset aika jännittyneet. Tavallaa tuntuu että tieto pursuaa korvista mut sit baselin osa-alueet onkin ihan hattaraa päässä...

• mulonstressinsietoo

Veikkaan, että yksikään tämän palstan kirjoittajista ei tule menemään läpi, jos luovutatte ihan kalkkiviivoilla. No, omapahan on häpeänne

• masa312

Ajattelin pitää ihan vain vapaata. Voishan sitä vaikka saunaa lämmittää ja juoda pari kaljaa siinä samalla :)

• MVH

Se on juuri näin, Masa. Ja torstaina onkin taas palkkapäivä, jolloin reilut 7500 euroa puhdasta rahaa jälleen tupsahtaa tililleni. Tässä välissä aion vaivautua toimistolle ehkä huomenna ja kenties vielä keskiviikkonakin, mutta torstain pyhitän itselleni ja palkastani nauttimiselle.

MVH,

Counsel
        Asianajaja
        Varatuomari
        Herrasmies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1781
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      142
      1514
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1445
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1371
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1229
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1148
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1031
    9. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      17
      1009
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1005
    Aihe