Missä perhoslaakso sijaitsee ja miten sinne parhaiten pääsee Rodoksen kaupungista?
Perhoslaakso
6
3421
Vastaukset
- LomaRodos
Parhaiten pääsee kun vuokraat auton, eilen palailtiin Rodokselta ja auton päivävuokra oli 30,00 euroa. Perhosia ei vielä ollut. Katso Rodoksen kartasta valley of the Butterflyes , ehkä 45 - 60 min ajomatka kaupungista.
- jammuli
Itse kävin siellä aikoinaan fillarilla Rhodoksen keskustasta. Suosittelen!
- Sidukka
Mistä kannattaa vuokrata auto? 30€ vrk myös heinäkuussa?
- perhosiako
Perhoslaakso on alle 30 kilsan päässä Rodos-kaupungista, siellä läntisellä puolella. Se on Paradisi ja Theologos kylien välissä. Sinne pääsee kesäkuukausina myös bussilla, jollet halua vuokrata autoa. Muistaakseni bussit lähtee Averof-kadulta, mutta vuoroja on vain pari päivässä (meno aamulla, ja tulo keskipäivällä).
Perhoslaaksosta suosittelen lukemaan hieman lisää seuraavalta suomenkieliseltä sivulta (ja ottamaan ne neuvot sitten todesta!):
http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos/rodos-nahtavyydet/rodoksen-muut-nahtavyydet
Menopelin vuokraamisesta kannattaa pistäytyä lukemassa täällä:
http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos/rodos-liikkuminen
Kuten huomaat, autojen vuokrahinnat vaihtelee vuokraavan forman ja ajankohdan mukaan, mutta varmaan pahimpaan kesäsesonkiin tuolla 40 eurolla jo saa kärryn alleen. Menopelin vuokran saa halvemmalla monesta muusta paikasta kuin kreikkaan netin linkistä. Valehtelevat sivuillaan ja kehuvat vain palveluita, jotka maksavat heille kehumisesta
- Bur
Ainakaan viela ei perhoslaaksossa ollut kuin pari keltaista perhosta. Sanoivat kaksivaristen ilmestyvan parin viikon paasta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164