Eli ei mitään hymyä tai katsetta, vaan konkreettista juttelemaan tulemista, jossa tulee ilmi naisen kiinnostus miestä kohtaan. (Ei mitään epäselvää, että esim:" ...no nyt ku oon sinkku, ni en mä semmossissa käy... blaa blaa.. " <-- Joka vain kertoo sen, että nainen on sinkku, mutta aloite on edelleen tekemättä.) Vaan, esim: "Lähisitkö sä ulos mun kans?" Tai jtn sen suuntasta.
Tekeekö naiset koskaan aloitetta miehen iskemiseen
4
80
Vastaukset
- sdfasf
Tekeehän ne. Jotkut aivan käsittämättömänkin sinnikkäästi.
- wrewrwer
Tuon varaan ei kannata ikinä laskea että nainen pyytäisi kahville, todella harvinaista nimittäin ellet ole joku miesmallijulkkisjuristilentokapteeniylilääkäri
- edellä_mainittu
Unohdit, että pitää olla kiinteät vatsalihakset, rahaa, valtaa ja supervoimia. Tosin miesmallijulkkisjuristilentokoneenylilääkäripioneeriluutanttimultimiljönääripoliitikkosupermiehet eivät käy Suoli24:ssa.
- shgdhgf
:D Mut on kyllä isketty aikoinaan lukemattomia kertoja ja ihan työtön/opiskelija olen ollut. Ymmärrän kuitenkin pointtisi. Nykyisin saan tosin olla aika rauhassa kun julkisiin paikkoihin menen. Ehkä se johtuu kun olen roikkunut täällä suolessa. Eikä sixpäkkikään enää näy:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813