Kyllä kaikki täysjärkiset ajaa jo kesärenkailla, tosin muutama hullu ajoi vielä toukokuun kolmannella viikollakin myös nastarenkailla. Eikö ne kesärenkaat nyt herrasiunaa voi olla siellä auton alla MITÄ !!!!!
Vieläkö joku ajaa kitkoilla ?
12
<50
Vastaukset
- kukasentietä
Mistä sitä tietää vaikka tulee vielä lunta?
- aina.tietä.pitkin
No siis okei, muita " hyviä" perusteita ?
Ei haittaa vaikka joku tai jotkut ajaisi koko kesän kitkoilla, mutta nastoilla ei saisi ajaa edes talvella tai ainakin maksaa siitä vero.
- ilman_rupia
Kitkoilla voi ajaa Kesät ja talvet. jos vain urasyvyys ja kuvio säilyy seuraavaan talveen.
nastoilla ei saa ajaa kesällä.- BF.GOODRIDE
No ei todellakaan saa ajaa eikä myöskään pidä ajaa, mutta tiesitkö tuon ihan itse vai auttoiko joku ?
- ilman_rupia
BF.GOODRIDE kirjoitti:
No ei todellakaan saa ajaa eikä myöskään pidä ajaa, mutta tiesitkö tuon ihan itse vai auttoiko joku ?
Vajakit.hoitoon auttoi. Tykkään hänestä.
- EtköItseTiedä
BF.GOODRIDE kirjoitti:
Näytä lakipykälä joka kieltää ajamasta kesällä kitkarenkailla...!!!??
- eri.renkaat.talveksi
EtköItseTiedä kirjoitti:
Kuka täysjärkinen noilla edes kesälläkään ajelisi.
- BF.GOODRIDE
EtköItseTiedä kirjoitti:
Vajakki ei tainnut huomata, että kyse oli nastarenkaista EIKÄ kitkoista !!! Opettele lukemaan ja vielä kun ymmärtäisit lukemasi niin hyvä (voi kyllä hieman kestää).
- paapppa90
Nypityt nastarenkaat kannattaa ajaa sileeksi näin kesällä, paljon paremmin pitää kuin talvella.
- Kerrostalokyttäystä
Voihan sitä elämänsä tälläkin pilata. Eikö yhtään harmita, että naapurilla on vääränlaisia kukkia ikkunalla?
Nastattomilla talvirenkailla saa ihan vapaasti ajella ympäri vuoden niin tahtoessaan. Kunhan minimi urasyvyydet täyttyvät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235