Diablon D.O.A:n viimeinen säkeistö

Mietin vain, että onko kukaan saanut selvää siitä. CD:ssä sanat loppuvat kesken. Haluaisin siis tietää, mitä lauletaan sanojen: "And all the love that you have bled" jälkeen?

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stardustO9
      • Katsoppa ajanhetkestä 4:00 eteenpäin, niin huomaat, että laulaja jatkaa, mutta sanotukset eivät. Joten kysymys on vielä avoin, kun en saa laulun sanoista selvää!

• Kappas pirua, niin onkin, yksi lause puuttuu. Ja on aika epäselvä.
        Voisko olla: It is just the edge for the death. tai en mä tiedä tosta justista ja edgestä, pelkkä arvaus - mahtaako edes tarkottaa mitään.
        Odotellaan siis parempia ehdotuksia!

• tattiaivo kirjoitti:

Kappas pirua, niin onkin, yksi lause puuttuu. Ja on aika epäselvä.
        Voisko olla: It is just the edge for the death. tai en mä tiedä tosta justista ja edgestä, pelkkä arvaus - mahtaako edes tarkottaa mitään.
        Odotellaan siis parempia ehdotuksia!

Itsekkin kuulen olevinani tuo "the death" -lopun, mutta muusta en uskalla sanoa mitään.

• Sain lisäapua ja uuden arvauksen: "It is just a kiss for the dead"

• tattiaivo kirjoitti:

Sain lisäapua ja uuden arvauksen: "It is just a kiss for the dead"

Tuo kuulostostaa oikealta ja sopii myös muuhun sanoitukseen. Paremman tiedon puutteessa uskon tästä eteenpäin, että se menee noin :) Uskallatko paljastaa lisäapusi lähdettä?

• stardustO9

Jos tällä sait mielenrauhan, niin kiva juttu.
        Lisäapu oli sähköposti kaverille, jolla on loistava kielitaito ja soittanut muutamassa tämäntyyppisessä bändissä, joten rouhea laulelo on tuttua. Arvaushan se häneltäkin oli, mutta eletään nyt tällä.

• stardustO9 kirjoitti:

Jos tällä sait mielenrauhan, niin kiva juttu.
        Lisäapu oli sähköposti kaverille, jolla on loistava kielitaito ja soittanut muutamassa tämäntyyppisessä bändissä, joten rouhea laulelo on tuttua. Arvaushan se häneltäkin oli, mutta eletään nyt tällä.

Tällä mennään. Pistin tosin Diablon tuottajallekkin tuosta viestiä, mutta epäilen, ettei sieltä mitään koskaan kuulu.

• stardustO9

Niinpä. Voithan laittaa kysymyksen myös youtuben kommentteihin, jospa joku vastaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8033
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5647
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      4993
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4933
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3707
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2498
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2432
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe