Ajattelin tilata virosta viinaa.
Pitääkö minun siis itse käydä maksamassa alkoholivero/juomapakkausvero sekä onko se vakuuslomake pakollinen?
Voisiko joku kertoa että MITÄ KAIKKEA minun pitää tehdä jos tilaan virosta alkoholia...
Virosta tilaaminen
6
112
Vastaukset
- eimitään
Ei mitään muutakuin tilata jos et järjestä kuljetusta. Vain siinä tapauksessa jos tilaat jostain superalkosta ja järjestät niille kuljetuksen joudut maksaan kaikki suomen verot.
- oooikkko
Eli jos valitsen matkahuollon maksan verot kaupassa, niin minun ei pidä tehdä mitään muuta kuin sitten hakea se sieltä matkahuollosta?
- hkjioo
oooikkko kirjoitti:
Eli jos valitsen matkahuollon maksan verot kaupassa, niin minun ei pidä tehdä mitään muuta kuin sitten hakea se sieltä matkahuollosta?
Joo muuta ei tarvitse kuin tilata ja hakea. Jostain saa suoraan kotiinkin
- eimitään
hkjioo kirjoitti:
Joo muuta ei tarvitse kuin tilata ja hakea. Jostain saa suoraan kotiinkin
ai, suoraan kotiin. Kaatavathan säiliöautosta suoraan suuhuni, entä voinko laittaa viinaa pattereiheni?
- loppis
Ja tietysti joudut ne myös yksin juomaan kuukauden aikana.
- Huijattuasiakas
Viinahuudosta tulee vähän päälle viikossa haluamaasi MH:n toimipisteeseen. Positiivinen tulos jo 3 kertaa allekirjoittaneelta. Älä vaan erehdy tilaamaan EU:n paskimmasta Viinakaupasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319