Torstaina olis vika mahollisuus jutella yhen ihanan jätkän kaa ja tarviisin apua! Juteltii tänää kurssilla ekaa kertaa ku päädyttii samaan ryhmään, vaikuttaa nii huippu tyypiltä! (Omg!) Sinänsä en oo ujo, mut tällasis tapauksis sulkeudun ku simpukka ja vaikutan ehkä siltä et mua ei kiinnostais mut mua vaa nii jännittää, vaikka keskustelut sujuiki nii hyvin. Miten vois flirttailla sillee hienovaraisesti? Tai tehä jotai et se tajuis et olis kiva tutustuu paremmin? Varmaa kannattais sanoo suoraa mut yyh en tiiä uskallanko.. :D En haluis mokaa tätä!
Hei pliis auttakaa!
mitämäteen
2
135
Vastaukset
- Poika_21
Kannattaa varmaan osoittaa sitä kiinnostusta eikä olla simpukka. Aika harva kuitenkaan lukee ajatuksia. Luot vaikka katsekontaktia ja olet muutenkin jotenkin kiinnostuneen näköinen.
- mitämäteen
Jep kiitos viestistä! :) Yritän olla huomenna jännittämättä. Lisäsin sen oikeestaa facebook kaveriks ja se hyväksy :D Tunnetaan sinänsä jo entuudestaan, vaikka ei sillon juteltukkaa, et sillee ei ihan random tyyppi. Ja se muisti mut! Kai.. Mä vähä hämmennyin sen silmistä ni en ihan tarkkaa muista :D Haha tunnen itteni ihan teiniks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151099
- 661068
- 71934
- 68885
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12811- 33793