onko kirsin talli mielestänne hyvä paikka?
kirsin talli
8
451
Vastaukset
- eao
Kirsin talli on ihan kiva paikka.
- Sissi_10
Kirsin talli on tosi hyvä paikka hyvä opetus ihanat ja osaavat hevoset eikä Kirsi suutu jos ei osaa/uskalla tai joku menee väärin.
- Sissieitiedämitään
Ei ole. Kirsin talli on erittäin huono ja hevoset tyhmiä kuin saappaat.
- Perustelu_puuttuu
Jos ne kerran on niin tyhmiä niin kannattaisi edes hieman perustella miksi ne ovat tyhmiä ovatko ne: ilkeitä, aggressiivisia, ahneita,
- Silja_
Olen käynyt jo jonkin aikaa kirsintallilla säännöllisesti, ja on kyllä ihana paikka. Hevoset/ponit kilttejä ja osaavia. Kirsi on todella kiltti ja hyvä opettaja, eikä todellakaan esim ala huutamaan jos ei osaa/uskalla tehdä jotain.❤🐴🐎
- Anonyymi
Kirsin talli on hyvä paikka:) kivat hevoset ja hyvä opetus jolla oppii ratsastuksen alkeet varmasti:))
- Anonyymi
KIRSIN TALLILLA ON KIVAT PONI\HEVOSET. KIRSI ON HYVÄ OPATTAJA EI HUUDA TAI KOMENNA.
- Anonyymi
KIRSIN TALLILA HEVOSET JA PONIT OVAT IHAN PARHAITA . KIRSI ON HYVÄ OPETTAJA SE EI KOMENNA TAI HUUDA. OLEN KÄYNYT SIELLÄ JO PITKÄÄN JA KIRSI EI PUUTU MIHINKÄÄN. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076