Uuteen aamuun, mikä meininki?

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Tänä aamuna olo on raikas. Huomenna aamulla asia voi olla toisin. Nyt minä juon kahvia.

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

Olipas "virallisen" kuuloisesti kirjoitettu, onko siellä tipunen vai trolli?

Laitoin sinulle eilenkin jo biisin, kun epäilit keikan jälkeistä olotilaasi... =D

https://www.youtube.com/watch?v=p0ht7J0ZG6c

Kyllä se olen ihan minä aito tipunen. Joskus vaan olen lyhytsanainen ja virallinen. Virkani puolesta.

Juu, näin illalla linkin mutta en jaksanut kuunnella sitä enkä ihan hirveästi pidä Vesa-Matti Loirin laulutavasta. Tiedän biisin kyllä kait. No on ne Veskun Eino Leino -tulkinnat ihan jees.

• vihatipunen kirjoitti:

Kyllä se olen ihan minä aito tipunen. Joskus vaan olen lyhytsanainen ja virallinen. Virkani puolesta.

Juu, näin illalla linkin mutta en jaksanut kuunnella sitä enkä ihan hirveästi pidä Vesa-Matti Loirin laulutavasta. Tiedän biisin kyllä kait. No on ne Veskun Eino Leino -tulkinnat ihan jees.

Itse olen aika kaikkiruokainen, eli ei nyt yleensä ihan "oksetus" reaktiota tule, mutta onhan niitäkin artisteja, mitä ei niin mielellään kuuntele, mutta välillä tulee kuunneltua ihan sanojen takia.

Muistat sitten olla ihmisiksi, eikä juoda niin, että viina vie ja tipunen vikisee, ettei sitten aamulla ole vieraana kauhean kankkusen lisäksi, kauhea morkkis. ;)

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

Itse olen aika kaikkiruokainen, eli ei nyt yleensä ihan "oksetus" reaktiota tule, mutta onhan niitäkin artisteja, mitä ei niin mielellään kuuntele, mutta välillä tulee kuunneltua ihan sanojen takia.

Muistat sitten olla ihmisiksi, eikä juoda niin, että viina vie ja tipunen vikisee, ettei sitten aamulla ole vieraana kauhean kankkusen lisäksi, kauhea morkkis. ;)

Minäkin olen aikalailla kaikkiruokainen mutta jos ei pysty kuuntelemaan niin ei pysty.

Olen ihmisiksi, kiitosta vaan :). Vuosiin ei ole ns. viina vienyt eikä ole tullut morkkista. Vähän jopa "harmittaa" moinen kun käyttäydyn aina niin harkiten nykyään.

• vihatipunen
    • atännä

Hyvä aamu :) Pitkästä aikaa nukuin niin pitkään kuin huvitti. Massu jo vähän sekaisin liiasta kahvista, kynsiä lakkailen ja vedän kaapista mekkoja esille, kun "ei oo mitään päälle laitettavaa"... ;D

Lähden leikkimään sosiaalista kaverin tytön valmistujaisiin. Ei vaan, kiva sinne on mennä pitkästä aikaa, välimatkaa on niin paljon ettei juuri koskaan nähdä.

Ilman alkoholia tämäkin viikonloppu, ens viikonloppuna sitten saattaa mennä pitkästä aikaa jotain alkopitoistakin ;) Jos jaksan, käyn nyt illalla/yöllä kotimatkalla katsomassa kaupungin yöelämää.

• Mulla on hieman sama suhde kahviin, itse rakastan sitä, mutta se taitaa vihata minua, kun aiheuttaa juuri tuollaisen "efektin". =D

"kun "ei oo mitään päälle laitettavaa"... ;D"

Välillä käy noinkin, joko oikeasti on tuo tilanne, tai sitten...... mutta jos oikeasti, niin sitten vaan kaupoille hakemaan jotain sopivasti ihanaa päälle, missä on mukava olla, muuten "huono" fiilis tulee seuralaiseksi mukaan....

Itsellä on tipaton ja viihteetön viikonloppu, täytyy katsoa mikä meininki on ensi viikonloppuna....

Mukavaa ja iloista sosiaalisoimista sinulle, missä sitten mekkoinesi ikinä pyörähteletkään. ;)

• plaaahhh

Oikein hyvä fiilis :) Aamulla pirteänä ylös, 5h töitä... enempää ei huvittanut tehdä. Maha täynnä hyvää ruokaa ja aurinkokin paistaa. Josko tuo aurinko kohta paistaisi parvekkeelle niin menen käryttämään nahkaa.

Tämän tahtiin mentiin tänään työmaalla https://www.youtube.com/watch?v=LO2RPDZkY88

• hyvä.meininki
    • punainenrapu

Sai nukuttua pitkään aamuvuoro viikon jälkeen, nyt otan partsilla aurinkoa ja kuuntelen musaa (ja pyörin s24). Ennen kuutta jos kävisi kaupassa ja sitten voisi leipoa vaikka korvapuusteja. Illalla saunaan ja kattelis jonkun lehvan. Oikein hyvillä fiiliksillä siis :)

• Hyvältä kuulostaa, mutta tuota itsensä kiduttamista en ymmärrä......itse hakeudun mieluiten varjoon jos aurinko oikein kuumottaa, silloin voi olla auringossa, jos puuhaa samalla jotain, silloinkin jos on sama homma mahdollista tehdä varjoisemmassa paikassa, niin siirryn sinne.

Ootte aika kovia te auringonpalvojat! 8-0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe