Olen nähnyt noin 2 kk sitten 3 mustaa pitkää hahmoa näytti ikään kuin laihoilta pitkiltä miehiltä erotin pään, olkapäät ja käsiä. Olin ollut noin 2 min hereillä mutta pidin vielä silmiä kiinni avasin lopulta silmät ja näin nuo omituiset hahmot laitoin äkkiä silmät kiinni ja hoin vaan päässäni että kuvittelen vaan ja rttä mun silmät vaan teppuilee pimeässä. Olin siinä noin 3 min silmät kiinni kun taas avasin silmät ja näin kun ne kolme hahmoa oli tullut lähemmäksi. Vieressäni nukkui kihlattuni ja äitini toisessa sängyssä. Huusin nukkuvallle äidilleni että laita valot päälle ja samalla pidin yhä silmiä kiinni kun en enää uskaltanuy avata niitä ennen ku oon saanut valot. Valojen laittamisen jälkeen ne hävisi. En tiedä mitä ne oli tai mitä tuommoinen tarkottaa mutta toivon että joku auttaisi minua. Ja osaisi edes jtn kertoa mitä ne oli ja miksi näin tommosia
pitkiä mustia hahmoja huoneessa
kikiiiiiii
2
56
Vastaukset
- Lääkkeet__
Lääkkeet ! Lääkkeet !
- Eihuolta
Kyseessä on neegeriuggon jättikyrpä joka heijastuu ulkoa kun he ovat raiskaamassa suomalaisia naisia, ei mitään huolta siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209