latva poikki tomaatin taimesta tuleeko varkaasta toimiva latva
aloittelija
6
1514
Vastaukset
- tarhurina
ei sen tartte varas olla, onhan siinä muitakin oksia tiämmä?? varas ei tee hedelmää!
- maapeukalo
Tomaatista en tiedä, mutta sama on käynyt monille muille kasveille. Tuurista kiinni, mutta usein ei onnistu.
- Parastapuutarhasta
Kyllä minun ymmärtääkseni varkaasta kasvaa aika äkkiäkin uusi latva. Jos ei tomaatin varsi mene ihan kokonaan irtipoikki, voi sitä myös yrittää korjata kietomalla katkenneen kohdan ympärille tukevan teipin "lastaksi". Juuri tomaatti on aika mestari korjaantumaan! Olen kyllä onnistunut "lastoittamaan" samalla tavalla mm. katkenneen pavunvarren. http://parastapuutarhasta.blogspot.fi/2014/05/hurrjaa-mita-kasvua_24.html
- ensikerta
Kävi moka minullekin. Sungoldin latva taittui varasta irrottaessa. Nyt vain odottelen mikä on lopputulema. Onneksi on muita tomaatteja jäljellä. kukkivat kaikki Moneymakerit.
- ensikerta
ensikerta kirjoitti:
Kävi moka minullekin. Sungoldin latva taittui varasta irrottaessa. Nyt vain odottelen mikä on lopputulema. Onneksi on muita tomaatteja jäljellä. kukkivat kaikki Moneymakerit.
Jatkan. Nyt kasvoi uusi latva katkenneen tilalle. Siinä on jo kukannuput. Eli sisu9, sinullakin lie jo uusi latva?
- Nokkoset_kukkivat
Tomaatin lehtihangan versosta ns. varkaasta kasvaa ihan uusi latva, johon tulee kukkia ja sitten hedelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732855
- 642733
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201580
- 161434
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239