Moikka moi!
Olen 20 vuotias nuori nainen helsingistä. Opiskelen lähihoitajaksi ja aion suuntautua lapsiin ja nuoriin. Noniin eli mitäs mä kertoisin? Oon perheeni vanhin lapsi ja meitä on yhteensä 8 lasta. Nuorin on puol vuotias pikku tyttö. Kokemusta ja taitoa riittää. Tykkään leikkiä ja olla lasten kanssa. Olin alku vuodesta päiväkodissa 5 viikkoa ja 3 tuli koko harjottelusta. Luonteeltani olen huolellinen, ahkera , rauhallinen ja tulen erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Pystyisin olemaan koko heinäkuun ja vähä aikaa elokuussa. Pikainen visiitti , mutta työni teen hyvin. Siivoominen eikä yleinen siisteyden pitäminen ole ongelma. Jos kiinnostuit , laita rohkeasti sähköpostia.
sannahannele@hotmail.com
Tarvitsetko au pairin kesäksi?
4
87
Vastaukset
- shanasanna
Olen myös hoitanut muiden lapsia ja heidän kanssaan on mennyt hyvin.
- Kinostus
Minnuu pikkasen kinostais.
- Lontoomamma
Hei!
Asumme mieheni kanssa lontoossa ja ollaan mietitty au pairia. Meillä on kaksi lasta , tyttö 5 vuotias ja poika on 2 vuotias. Mieheni puhuu englantia , mutta osaa vähäsen suomea. Laitan sinulle sähköpostia.- aupairiksi
Hei!
Minua kiinnostaisi au pairin työ Lontoossa. Olen 21-vuotias nuori nainen, joka on valmistunut iltapäiväkerhonohjaajaksi ja koulunkäynninavustajaksi ja työskennellyt 2 vuotta koulussa sekä ohjannut omaa iltapäiväkerhoryhmää. Minulla on myös kokemusta alle kouluikäisistä kun olen useamman vuoden hoitanut saksalais-suomalaisen perheen lapsia. Ohjaan myös alle kouluikäisten jumppa ja tanssitunteja. Minulla olisi mahdollista tulla Lontooseen elokuussa ja viipyä parin kuukauden ajan.
Jos kiinnostuitte ottakaa yhteyttä:
ronjasaarinen@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131