Oltiin kaveriporukalla metsässä kun puiden takaa kajahti aavemaista valo, mentiin sitten porukalla tutkimaan kun alkoi kuulua epämääräistä huminaa ja valosta tuli esiin aavemainen hahmo, no rohkeana menin hahmoa vastaan ja siellä oli ihan selvä harmaa, hän ojensi kätensä minulle ja otin sen ja katsoin, ja harmaa oli muuttunut itse Juuhana af Granniksi ja hän kertoi minulle että pian tulee viidennen asteen yhteys ja koko ihmiskunta tulee näkemään itse totuuden.
Ottakaa siis kynttilät mukaan ja menkää keskiyöllä katolle ja heiluttakaa kynttilöitä niin pääsette Juhanin johdolla taivaaseen.
Oltiin metsässä kun se tapahtui
Vivanttopeliebe
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327