Peruutin Koulurauhaa-lehden 14:n vrk:n kuluessa tilauksesta kirjattuna kirjeenä. KRL-kustannus ei hakenut postista peruutuskirjettä. Lähetin sähköpostilla peruutuksen, joka kuitattiin hyväksytyksi. Sitten kuitenkin KRL-kustannus lähetti 2.6.2015 maksuhuomautuksen. KRL yrittää peruutuksista ja niiden hyväksymisestä huolimatta periä tilausmaksua. Törkeää toimintaa, joka ei ainakaan minun kohdallani onnistu. Älkää vaan missään tapauksessa menkö lankaan ja tilaa lehteä Lehti on kaiken lisäksi surkea.
Marketta
Kouluauhaa-lehden toiminta on huijausta
markekari
2
71
Vastaukset
- koulurauhaaoikeesti
Täällä kaima....minäkin olen kerran sortunut todellisen painostuksen alla tilaamaan lehden. Nolottaa. Mieluumkin pyrin tekemäään työtä ruohonjuuritasolla koulurauhan hyväksi.
- rauhapois
Minäkin tulin petetyksi. Pitkän puheen jälkeen sanoin auttavani heitä 30 eurolla. Minusta tuli kuitenkin lehden tilaaja. Nyt on menossa lasku printään. Kauheasti suututtaa, että autoin täysiä huijareita. Sen saivat aikaan, etten koskaan enää auta ketään, ketä en henkilökohtaisesti tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69931
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255920Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o14871- 34846