Tunteilla haluaisit leikkiä? :)
Kenen palstalaisen
10
<50
Vastaukset
- miksitoisten
Tunteilla pitäisi leikkiä?
- oasiksen
tunteilla
- Jassuka
Miksi sä haluat käyttää minun nimimerkkiä? Ikään kuin tekisin näin älyttömiä aloituksia. :(
En ilahtunut. En siltikään rekisteröi nimimerkkiä. Turha vaiva.Mikset voisi rekisteröidä? Siinä on myös mahdollisuus käyttää toista nimimerkkiä jos tahtoo! Minuakin kiusattiin, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin rekata!
- Jassuka
Älykkö kirjoitti:
Mikset voisi rekisteröidä? Siinä on myös mahdollisuus käyttää toista nimimerkkiä jos tahtoo! Minuakin kiusattiin, ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin rekata!
En halua antaa kiusaajalle periksi. Taidan ottaa riskin, että joku oikeasti luulee minun tehtailevan 24/7 höpöjuttuja palstalle. Useimmat vakiot ainakin tietää, että trollin elämäntehtävä on muiden nimissä esiintyminen.
Jassuka kirjoitti:
Tai jospa kuitenkin. :)
Noni eiks oo parempi , voit käyttää myös toista nimimerkkiä jos haluut!
- Jassukka_uloskirj
Minulla on uusi skypesuhde <3
- Titityyyyyyy
Tiina titityyyyyy tahtoo leikkikamujaaaaaa... sit voi taas tehtailla valheellisia ilmiantoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058325- 1155828
- 565337
- 2895255
- 783911
- 593085
- 672791
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222586Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462534