Kömpisimmekö kehtoon

päiväunille? Itse taidan ottaa virkistävät nokkaunoset.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehtoon

Olisi kiva mennä.

• Ja kivempi keinuttaa ;)

• kysynettämiksi

Miksi et kuole?

• Miksi minun pitäisi kuolla?

• kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

Miksi minun pitäisi kuolla?

Eikö se ole muka itsestäänselvää?

• kysynettämiksi kirjoitti:

Eikö se ole muka itsestäänselvää?

Mielestäni on aika lapsellista toivoa edes leikillään kenenkään kuolemaa, mautonta ja kertoo henkisestä tasosta paljon.

• kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

Mielestäni on aika lapsellista toivoa edes leikillään kenenkään kuolemaa, mautonta ja kertoo henkisestä tasosta paljon.

Entä kuinka on lapsellista on toivoa Onnin kuolemaa oikeasti? Mua ei kiinnosta jos jonkun mielestäni olen huono henkiseltä tasoltani.

Entä kuinka on lapsellista on toivoa Onnin kuolemaa oikeasti? Mua ei kiinnosta jos jonkun mielestäni olen huono henkiseltä tasoltani.

Suosittelen sinulle terapiaa ajatustesi vuoksi. Rohkeasti vain yhteyttä auttavaan tahoon.

• kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

Suosittelen sinulle terapiaa ajatustesi vuoksi. Rohkeasti vain yhteyttä auttavaan tahoon.

Suosittelisin sitä sinulle kun miehenä täällä esiinnyt ja todellisuutta pakoilet. Minä kerron rehellisesti mitä mieltä olen. Älä huoli, jos se minusta on kiinni, niin annan sinun elää kuolintoiveistani huolimatta.

Suosittelisin sitä sinulle kun miehenä täällä esiinnyt ja todellisuutta pakoilet. Minä kerron rehellisesti mitä mieltä olen. Älä huoli, jos se minusta on kiinni, niin annan sinun elää kuolintoiveistani huolimatta.

Heh, olen mennyt jopa niin pitkälle että syön testosteronia, saadakseni parrankasvun aikaiseksi. Jalkani katkaistiin ja luudutettiin uudelleen yhteen, jotta sain miehelle uskottavan yli 185cm pituuden ;)

Nyt säästän rahaa, jotta voin matkustaa Thaimaahan ja ottaa silikonit.
        Tai sitten sinun SINUN pääsi tekee tepposet. Ja olenkin mies. *naurahdus*

• kysynettämiksi
        Onnii kirjoitti:

Heh, olen mennyt jopa niin pitkälle että syön testosteronia, saadakseni parrankasvun aikaiseksi. Jalkani katkaistiin ja luudutettiin uudelleen yhteen, jotta sain miehelle uskottavan yli 185cm pituuden ;)

Nyt säästän rahaa, jotta voin matkustaa Thaimaahan ja ottaa silikonit.
        Tai sitten sinun SINUN pääsi tekee tepposet. Ja olenkin mies. *naurahdus*

Lue ajatuksella mitä juuri itse kirjoitit. Ei mulla muuta.

• takaaparas

Onko paras takaapäin, edestä vai nainen päällä?

• Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?

• takaaparas
        Onnii kirjoitti:

Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?

Ei susta Onni ole mihinkään.

• kiperäpaikka
        Onnii kirjoitti:

Huono takanapäin ja paras toivottavasti edessä, sitähän sä kysyit?

Jos et ole yli kymmentä vuotta hänen vuokseen sydänsuruista kärsinyt niin et ole kokenut vielä mitään. Kuinka monta kymmentä vuotta olet muuten valmis kohtaamaan samaa tai pahempaa tunnemyrskyä hänen vuokseen?

• kiperäpaikka kirjoitti:

Jos et ole yli kymmentä vuotta hänen vuokseen sydänsuruista kärsinyt niin et ole kokenut vielä mitään. Kuinka monta kymmentä vuotta olet muuten valmis kohtaamaan samaa tai pahempaa tunnemyrskyä hänen vuokseen?

Hyvä kysymys, vastaan unien jälkeen..

• Nautippasilti
        takaaparas kirjoitti:

Ei susta Onni ole mihinkään.

sulla kaikki menee niinkuin strömsöössä näemmä.

• mielenkiinnosta1

En sano että haluaisit kuolla tai että toivon kuolemaasi. Mutta JOS haluaisit tai joutuisit kuolemaan, niin millä tavalla haluaisit kuolla? Itse tekisin Ismo Laitelan suosikin mukaan "sillalta alas junan eteen".
      https://www.youtube.com/watch?v=tL-rKl9C5mA

• Liian masentava aihe kommentoitavaksi, enkä tahdo edes miettiä moista.

• mielenkiinnosta1
        Onnii kirjoitti:

Liian masentava aihe kommentoitavaksi, enkä tahdo edes miettiä moista.

Jos sinulta löydettäisiin vakava syöpä niin joutuisit miettimään moista. Mietipä sitä.

• mielenkiinnosta1 kirjoitti:

Jos sinulta löydettäisiin vakava syöpä niin joutuisit miettimään moista. Mietipä sitä.

Jos näin kävisi ja se olisi kohtalokas, niin miksi pitäisi miettiä mihin kuolee kun kuolinsyy on jo selvillä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      167
      6770
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      265
      1753
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      67
      1264
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      64
      1147
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      66
      1135
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      53
      1094
    7. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1078
    8. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      91
      1073
    9. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      50
      1049
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      36
      1006
    Aihe