Sisarkateus

mege78

Jepjep.. minua 14 vuotta vanhempi sisar, johon en pidä mitään yhteyttä, aloitti masennukseni takia ahdistella minua puhelimitse oikein olan takaa. Kaikki mahdolliset syytökset ja tekemiseni viimeisen 20:n vuoden aikana sain tuta, vaikken ole hänelle mitään informoinutkaan. Tässä informaatiossa on toiminut toinen sisareni, 9 vuotta vanhempi. Ai kiesus etten paremmin sanois, musta on nyt tehty mielisairas äiti, huono äiti! Lastensuojeluilmoituksellakin uhattiin jo tänään, onneksi ystävissä on eräs ihminen joka tekee töitä sosiaalipuolella niin sain kysyttyä neuvoa että mitä teen. Hän neuvoi ottamaan poliisiin yhteyttä ahdistelusta ja otin yhteyttä. Tekstarit loppui. Seuraavaksi teen hänestä lähestymiskiellon jos vielä jatkaa. Ihan sairasta, vaikka on oma sisko, mutta perustaa tietonsa toisten kuulemiin juttuihin joissa ei ole toden häivää. Jos ihminen on masentunut niin oikeuttaako se haukkumiseen 23 vuoden jälkeenkin tapahtuneista asioista? Minulla ei ollut muita keinoja asian päättämiseksi, tämä samanlainen on jatkunut jo vuosia ja nyt oli pakko alkaa toimia. Kyseinen henkilö tekee vielä töitä perhepäivähoitajana, yksityisenä sellaisena...hiphoijaa!

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Olen pahoillani kaikesta kokemastasi. Ahdistelu ja vainoaminen kertoo enemmän ahdistelijan terveydentilasta, kuin sinun. Masennus ei ole häpeä, vaan parannettavissa oleva sairaus. Sisaresi teoille ei löydy oikeutusta. Olet arvokas ihminen!
      On varmasti raskasta, kun syytökset tulevat omasta perhepiiristä. Lähestymiskielto voi olla ratkaisu, jos ahdistelu jatkuu. Onneksi sinulla on ahdistelijan henkilöllisyys selvillä. Jos olet huolissasi sisaresi työpaikalla olevien lasten turvallisuudesta, sinun on syytä tehdä lastensuojeluilmoitus.
      Tsemppiä jatkoon!

• Saritafromstadi

Koita kestää! Tartu jokaiseen rikkeeseen välittömästi. Toi kaksikko sopis muuten yheks julkkisvosuks ja sen siskoks mut ikäero ei täsmää. Just samanlaisia kiusaamisesta ja pahuudesta eläviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe