'siskopuolen lomajärjestelyt

mikävialla

Juttu voi olla monimutkanen,mut koitakkaa saaha selvää.Juttu alkaa näin:Kun mun äiti tapas mun isäpuolen jolla on 8v tytär.Isäpuolen äiti jäi eläkkeelle ja varasi itselleen,pojalleen sekä lapsenlapselleen lomamatkan hong kongiin.Okei...se oli iha ok koska matkan varaaja ei tienny musta,äitistä ja veljestä(meitä ei siis kutsuttu).Nyt noin vuos siitä niiden reissusta ja isäpuoli kertoi ruokapöydässä että lähtevät kuukauden päästä tokioon siskopuolen mummon kustannuksella.ILMAN MINUA,ÄITIÄNI JA VELJEÄNI.Äite si vähä kilahti.Eikä tää mua muute nii paljo vituttais mutta:isäpuolen äiti tietää varsinhyvin meistä(äiti,veli ja minä) ja toiseksi olemme perheen kesken menossa yhteiselle lomalle.Testasin vähä siskopuolta sanomal sille näin: aikalail heti ku tuutte sielt nii mä,äiti ja janne(nimi muutettu) mennää disney landiin.Reaktio oli semmone että se kilju ja valitti kuinka epäreilu mun äiti on.Kertokaa oonko vaa kade tolle kermaperseelle vai onko vika tuossa siskopuolen mummossa

3

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etookateellinen

Et oo välttämättä kateellinen,ehkä sua vaan harmittaa ja vituttaa jne se että teitä ei oteta mukaan.

• xkckixicicicci

Aika kade siskopuoli sul....

• Oletvainkatkera

Ei, olet vaan katkera ja vittuuntunut, sekä vieläpä ilman syytä. Tietysti sun isäpuolen äiti maksaa reissun vaan pojalleen ja hänen lapselleen. Eihän se ole mikään velvollisuus teitä sinne maksaa mukaan, vaikka miten teidät tuntiskin. Vähän sama, kun mun poikaystävän sisko suuttuis ettei oteta sitä Italiaan, vaikka poikaystävä maksetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe