Asensin windows 10:n windows 8.1 koneelle ja käynnistäessä päätän kumpaa käytän.
Kyseessä on Windows 10 kehitysversio ja se toimii jo hyvin ja käytän sitä.
KYSYN;
Miten on, kun varaamani W10 valmistuu niin pitääkö poistaa tämä nyt käytössä olevan versio ja omat tiedostot?
Windows8.1 + 10 samalle tietokoneelle
5
66
Vastaukset
Kyllä. Ei voi olla vanha Windows 8.1 ja uusi Windows 10 samanaikaisesti. Se päivitystarjous korvaa vanhan Windows 8.1:n.
- uhjnbtfd
8.1 ja 10:n testi versio toimii hyvin samalla koviksella
mutta
10:n kanssa ei toimi minulla vielä pankki yhteys
joten
8.1:n on tarpeen sillä siinä toimii pankki yhteys... - Toimiihyvinsiis
Eli 10 testiversio pöyrii jo aika hyvin?
- voi_asentaa
Ne voi asentaa samalle koneelle, mutta vaativat vain eri lisenssit.
Käytännössä kannattaa tehdä niin, että päivittää 8.1:n kymppiin jolloin se on aktivoitu ja laillinen, ja lisäksi asentaa 8.1:n (pro tai Enterprise vl-version) toiselle osiolle jonka aktivoi AutoKMS:llä. Niin on sekä kymppi että kasi täysin toimivana ja aktivoituna koneella.
Kymppiin on puolestaan tulossa täysin erilainen aktivointi jonka näkee vasta kun RTM julkaistaan/vuotaa nettiin, mutta tällä hetkellä vaikuttaa että sitä ei kovin nopeasti saada välttämättä kierrettyä.- ekbkdlt
Minulla on tilaa koviksella ja jossakin vaiheessa ajattelen asentaa komannenkin, siis 7:n saman koneen täydennykseksi. Vaikka siitä ei sinänsä ole paljon apua niin on ohjelmia jotka toimii 7:ssa parhaiten. 10:n etu on nopeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259